Hvor spiser dere frokost?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg sitter og ser på programmet "Verdens beste pappa" på TV, og der ser jeg noen som spiser frokost foran barnaTV.
Har også sett det andre steder.
For meg er det litt rart siden vi alltid spiser ved spisebordet på kjøkkenet.

Hvor spiser dere frokost?

Ungene spiser ved kjøkkenbordet på kjøkkenet, mens jeg hiver innpå en halv skive mens jeg smører matpakker.
Så spiser jeg skikkelig frokost etter å ha levert ungene. Spiser da såklart foran pcen ;)

I helgene og ferier dekker vi på til frokost på spisestubordet.

Han spiser foran tv'en så jeg får gjort meg ferdig før bhg og jobb. På helg spiser vi sammen på spisestua.

Når vi leverer sent spiser alle sammen på kjøkkenet. Når de leveres 7.30 så spiser de i bhgn og jeg i bilen:)

Det varierer. Guttungen kan i helgene få maten sin i stua foran tv'en også spiser vi sammen ved bordet litt senere. I ukedagene spiser vi sammen ved bordet.

Spisebordet. I (spise)stua.

Ungene mens en av oss smører matpakke, jeg og mannen når de er levert. I en hverdag der jeg og mannen jobber spiser vi på jobb

I bilen på vei til jobb :p

Hun spiser som oftest foran TV eller nettbrettet. ;) Imens kler jeg på meg selv og triller lillebror i søvn til første luren. (Det tar jo en evighet) Så ja, da blir det sånn...

Ser for meg at det blir annerledes etterhvert :)

Ved kjøkkenbordet mens vi hører på morgenradio :)

Vi spiser alle måltider på kjøkkenet ved kjøkkenbordet, men vi har TV på kjøkkenet.

Spiser alltid ved spisebordet :) Kun vært et par ganger vi har spist pizza foran tven når det har blitt sen middag og vært noe spes vi skulle se!

I helgene spiser vi frokost foran TV'N. I ukedagene spiser vi noe lett før vi drar og hun spiser frokosten sin i barnehagen.

Ved spisebordet. Jeg spiser stort sett foran TV eller PC etter at barna har forlatt hjemmet:)
I helgene spiser vi samlet ved spisebordet.

Ofte foran tven, spesielt om han spiser alene fordi han er grytidlig våken eller jeg tar en dusj. Noen ganger ved spisebordet og noen ganger i sengen vår alle sammen.

Vi spiser alle måltider ved kjøkkenbordet. Unntak ved sykdom eller hvis det er noe helt spesielt på TV ved middag- eller kveldsmat-

All mat spises ved spisebordet her, unntaket er en sjelden gang ved kveldsmat spes i helgene, da får de se på Barne-TV og spiser i stua. Da må de sitte på gulvet :p

Om vi spiser sammen er det på kjøkkenet, men om bare frøkna spiser blir det i stua.

Back
Topp