Hvor sparker det?

mathild

Mamma til verdens beste gull<3
Har en ekkel følelse av at babyen ikke har hodet rette veien. Dere som har fått bekreftet at hodet er nede i bekkenet. Hvor kjenner dere mest spark?;)

Kjenner ikke klare spark, men mer åling da, men kjenner det litt overalt:)

Kjenner også litt overalt :p
Mest på høyre side av magen da..og en del åling rundt.
Men har fått bekrefta to ganger nå at han ligger med hodet godt nede :)

Her er hodet opp...og han krafser og sparker mot underlivet mitt, skikkelig vondt av og til :o

Last edited:
Her er hodet ned, og han krafser og sparker mot underlivet mitt, skikkelig vondt av og til :o
Det skjer her og. Gjør ikke vondt syns jeg, men det er vemmelig:o

Ja :s av og til kjennes det ut som han faktisk sparker meg inni rompa også... Skikkelig sært :p
Ja det er helt merkelig. Er jo ikke i rompa de ligger:o haha
Men kjenner det her og???

Jeg kjenner helst spark på venstre siden oppe, men han sveiper foten over magen min titt og ofte, for så å sveiper den tilbake he he.. Masse åling!

Kjenner innimellom trykk og bevegelser mot blæren og, som er ubehaglige. Har lagt i samme stilling i flere uker nå, så krysser fingrene for at han holder seg med hodet ned!

Kjenner sparka på høyre side, under ribbein og litt i siden :)
Rumpa buler ut oppe på venstre side... Haha :p

Knært sparker bare nede han, litt på hver side. Veldig rart når han sparker mot rompa:P virker som han ligger sidelengs ennå. Aldri kjent spark mot ribbein.

Lillegutt har ligger mer eller mindre med hodet ned fra start og da har jeg kjent mest spark på høyreside, men også en del på venstre samt opp mot ribbeina. Rumpa hans ligger også ofte å presser på høyre side :) men for noen dager siden tror jeg jammen han la seg i tverrleie. Det føles i hvert fall sånn for det tyter ut kroppsdeler på begge sider samtidig :)

Kjenner spark oppe med ribbeina og ut i sidene! Hun ninjasparker meg ofte i begge sidene samtidig :p og så kan jeg kjenne mer sånn grafsing nede akkurat som hun kniper meg innvendig av og til!

Back
Topp