Hvor sparker det?

mathild

Mamma til verdens beste gull<3
Har en ekkel følelse av at babyen ikke har hodet rette veien. Dere som har fått bekreftet at hodet er nede i bekkenet. Hvor kjenner dere mest spark?;)

Kjenner beina i sidene. Og når hun tar spenntak, så kjenner jeg også rumpa opp mot ribbena :)

Kjenner spark oppover, under brystet, eller mest mot venstre side. Han ligger med ryggen mot høyre:) hodet er nesten festet.

Sparker mest i ribbeina på høyre side og har gjordt det lenge. Ikke festet seg enda, men kjennes ut som ho prøver :-P

Tror han ligger litt som en frosk med hodet ned, for når han sparker kommer det gjerne en fot ut på hver side av magen :D Aller best liker han å skyte ut rumpa under høyre ribbein, og vifte med tærne der oppe. Kjenner også litt "småpludring" med hendene under navlen min.. Jeg har kontroll neste uke, men er hellig overbevist om at han ligger med hodet i bekkenet og ryggen ut mot magen min. Håper han er festet også, med alle modningstegnene jeg har hatt siste uken/dagene :)

Her er rumpa godt nede og bena opp langs magen og mot min ryggrad. Så harde spark kjenner jeg ikke, men kjenner det meste av bevegelser langt der nede ;p

Jeg kjenner ikke spark sånn jeg burde ift hvordan han (angivelig) ligger. Jeg kjenner spark der legen mener ryggen er... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjenner noe opp mot ribbeina som alle andre.

Kjenner mest rett over navlen. Men kjenner svakere bevegelser nederst, regner med det er hendene som lager mer "kilende" bevegelser der.

Her sitter min godt på rumpa, så alt av bevegelser kjennes stortsett nede under navlen.. Litt armbevegelser rundt navlen innimellom.. :)

Kjenner føtter på høyre side og rumpa oppi ribbeina :)

Back
Topp