Hvor sover desemberbarna nå?

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Mi sover fremdeles i babynest i vuggen ved siden av sengen vår. Enkelte netter samsover vi, men stort sett ligger hun i egen seng. Begynner å bli trangt så vi må vel inn med sprinkelseng snart selv om det blir trangt. På dagtid sover hun i vogn eller i vuggen.
 
Hun sover i nestet sitt som ligger i sprinkelsenga. Ene langsida er tatt av, så senga står helt inntil vår. Funker bra det:)
 
Hun sover i nestet i sprinkelsenga enda.. synes nestet begynner å bli lite, men hun roer seg ikke uten!
 
På dagen sover han ute i vogna :) Om kvelden blir han lagt i nestet oppi sprinkelsenga, så kommer han over i vår seng ved amming iløpet av natta så samsover vi resten :)
 
Sover i bedside crib i nest. Prøver å få tak i en sprinkelseng nå, for vi må ha siden oppe på bedside crib'en pga han ruller seg ut med en gang hvis den er nede. Er redd han skal sprelle seg ut av dobbelsengen når vi ikke er der om kvelden.
 
Har samsovet til nå, men i kveld prøver vi med lille sprinkelsenga. Må øve på å sove i egen seng siden vi skal ha barnevakt under bryllupet vårt. Er spent på hvordan dette blir å gå, da hun spiser ganske tett om nettene enda.

Hvor ofte spiser deres babyer om natta?
 
Har samsovet til nå, men i kveld prøver vi med lille sprinkelsenga. Må øve på å sove i egen seng siden vi skal ha barnevakt under bryllupet vårt. Er spent på hvordan dette blir å gå, da hun spiser ganske tett om nettene enda.

Hvor ofte spiser deres babyer om natta?
2-3 ganger. Har blitt sjeldnere de siste ukene faktisk. Kan fortsette sånn!

Så spennende med bryllup! Når er det?
 
2-3 ganger. Har blitt sjeldnere de siste ukene faktisk. Kan fortsette sånn!

Så spennende med bryllup! Når er det?


Mi spiser oftere enn det. Så fra hun har sovna til vi står opp 6-7 ganger på det meste. Så orker ikke sitte å amme etter jeg er lagt meg tror jeg.
Spent på om hun spiser sjeldnere når hun sover i egen seng litt unna min seng.

Gifter oss 25.06, ikke lenge igjen. :)
 
I vogna på dagtid. I dobbelsenga sammen med meg på natta. Vi har senga stort sett for oss selv, så vi sover på hver vår side :) Pappan sover hos storebror, slik sover vi best alle mann :)
 
Datteren min sover i krybba i stua, eller ute i vognen på dagtid. På natten sover hun i egen sprinkelseng på vårt soverom. I starten hadde jeg hennes seng helt ved siden av vår, men har nå flyttet den litt lengre unna, som en sakte forberedelse til å begynne å sove på eget rom etter hvert. Jenta ammes 1-2 gaver i løpet av natten :)
 
Legger henne i egen seng på kvelden og bærer henne over i sengen sammen med meg når jeg legger meg. Synes samsoving fungerer best så lenge jeg ammer på natten. Har prøvd å ikke løfte henne over, men da ligger jeg bare og venter på at hun skal våkne slik at jeg kan hente henne :p
 
Hvis ho i det hele tatt sover på dagtid så er det i vogna, på natten sover ho i egen seng frem til ca 04:00. Da kommer ho over i vår seng og spiser så sover vi der et par timer før vi står opp.
 
Sover i sprinkelseng på vårt soverom :) det har hun gjort siden hun var 2 mnd. Våkner som regel mellom 4 og 6. Da tar jeg henne over i vår seng og ammer henne, og da sover hun til rundt 7.
På dagtid sover hun enten i sprinkelsenga eller i vogna.
 
Sover i sprinkelsengen på rommet vårt frem til hun våkner for mat i 6-7 tiden og deretter sover hun videre i vår seng :)
 
Samme som blåbærtua.

Ellers hender det at han og jeg sover sammen på dagtid, hvis jeg ikke orker å gå tur når han skal sove eller selv er sliten og trøtt. Også sover han i vuggen sin hvis det er skikkelig surt ute. Kommer an på hvor lat jeg er de dagene :p Men stort sett er det i vogn på dagtid. Og alltid sammen med meg på natten. :)
 
Vi har bedside crib som hun legges i når hun legger seg på kvelden. Enten så legges hun tilbake der etter amming på natten eller så samsover vi. På dagtid sover hun best i vognen ute, men kan sove inne i vuggen på stuen.
 
Back
Topp