Hvor sover babyen nå?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Her sover han fortsatt i sprinkelseng på mitt rom. Når han var syk nå, og sliter med tenner får jeg kun roet han i min seng. Dobbeltsenga står i et hjørne så to sider er inntil veggen, men jeg syns likevel det er litt skummelt å h han der nå som han krabber, men det er jo bare der han sover, så det må bare bli sånn.
 
Her sover han fortsatt i sprinkelseng på mitt rom. Når han var syk nå, og sliter med tenner får jeg kun roet han i min seng. Dobbeltsenga står i et hjørne så to sider er inntil veggen, men jeg syns likevel det er litt skummelt å h han der nå som han krabber, men det er jo bare der han sover, så det må bare bli sånn.
Er igrunn samme her.

Han sover i sin egen seng på vårt rom. Men de siste dagene er det kun inntil meg i vår seng han roer seg...
 
I teorien sover hun i sprinkelseng på vårt rom, i praksis sover hun mellom oss i dobbeltsenga :p Og jeg er livredd jeg ikke skal våkne når hun forsøker krabbe over meg på morgenkvisten, den jenta er høyt og lavt det sekundet hun våkner...heldigvis ikke falt ut av senga enda.

Har de to siste nettene sovet en del timer i egen seng da, ikke våknet før i to-tre tiden og vært umulig å roe ned annet enn i vår seng, håper det er en positiv trend som bare blir bedre framover :)
 
Han sover i sprinkelseng på vårt rom enda, blir nok en stund til han flyttes :)
 
Hun sover i vogn på dagtid.
På kvelden ca 18.30 legger vi henne i sprinkelseng på vårt rom. Når hun våkner i løpet av natten tar jeg henne over i vår seng. Noen ganger klarer jeg å legge henne tilbake etter hun har sovnet.

Bruker dere nest oppi sengen fremdeles? Vi har åpnet den i fotenden, sånn at hun fremdeles sover i det.
 
Hun sover i vogn på dagtid.
På kvelden ca 18.30 legger vi henne i sprinkelseng på vårt rom. Når hun våkner i løpet av natten tar jeg henne over i vår seng. Noen ganger klarer jeg å legge henne tilbake etter hun har sovnet.

Bruker dere nest oppi sengen fremdeles? Vi har åpnet den i fotenden, sånn at hun fremdeles sover i det.

Vi sluttet med nestet for ei uke siden, han begynte å dra det til seg og ville sove heelt oppi kanten.. Han har også snudd seg på magen i nestet. Hadde han ikke gjort dette, ville vi nok brukt det lenger. Han ble plutselig så stor uten :p :-(
 
Har akkurat lært han å sove i sprinkelsenga ved siden av meg:p han har vært en puppe og nærhet gutt uten like:p men nå er han syk, så får kun roet han i senga sammen med meg igjen.. På dagtid sover han ute i vogna;)
 
Her sover han i sprinkelseng på egent rom! Flyttet han litt etter jul som et prøveprosjekt for vi mistenkte at han våknet av faren :D nå sover han bedre og når han våkner så greier han innimellom å sovne av seg selv igjen :) når han sov på rom med oss så han bare meg og satt i gang å hyle som en stukken gris for å få komme til puppen :D
Er i tillegg i gang med avvenning av nattpupp, noe som går overraskende bra, selv om han alltid våkner 02:30 :p
 
Hun skal egentlig sove i sprinkelsengen på vårt rom, men hun våkner med engang vi skal legge oss, så da ligger hun i midten.. Vi har dessverre bare ett soverom, men mistenker at det blir bedre når hun får eget rom :)

men klarer ikke å få henne til å sovne i sengen sin, må flytte henne når hun har sovnet inn til enten meg eller samboer i vår seng..
 
Hun sover i vugge på rommet vårt eller ved siden av meg:) vært mye urolig på nettene de siste ukene å da roer hun seg bare hos meg. Hun ligger helt rolig å flytter ikke så mye på seg enda, så føler at det fortsatt er veldig trygt:)
 
Sover i sprinkelseng på eget rom, gjør siden rett før jul. Der sover han helt til vi står opp i 6-7 tiden :) av og til tar eg han oppi vår seng da og sover litt til :) kommer helt an på hvilket humør jeg er i :p
 
Sover mest i senga vår, noen ganger på dagtid i sprinkelsenga på rommet vårt.
 
Han sover i sprinkelseng på eget rom. Flyttet ham like over nyttår; da var han ca 6 mnd. Han brukte litt tid (ca 3 uker) til å venne seg på de nye omgivelsene, men nå trives han godt der. Han ligger i nest som er åpent i fotenden:)
 
Han har sovet i sprinkelseng på eget rom siden han fylte 5 mnd. Senket bunnen i sengen for få dager siden, da han har begynt å reise seg opp etter møblene på stua. Regner med det bare er tidsspørsmål om når han reiser seg i sengen også!
På dagtid pleide vi å ta første hvilen sammen i dobbelsenga vår, men nå skal han bare opp og se i vinduet, så nå er det bare dagsoving i vogna fremover:)
 
Sover i sprinkelseng på eget rom frem til ca. 04:00, og videre i vår seng. Har vært på eget rom siden han var 3-4 måneder.
Rommene ligger veldig tett da.

På dagtid sover han på sofaen eller i vogna ute.
 
Hun sover i vogn på dagtid.
På kvelden ca 18.30 legger vi henne i sprinkelseng på vårt rom. Når hun våkner i løpet av natten tar jeg henne over i vår seng. Noen ganger klarer jeg å legge henne tilbake etter hun har sovnet.

Bruker dere nest oppi sengen fremdeles? Vi har åpnet den i fotenden, sånn at hun fremdeles sover i det.
Kuttet ut nestet bare for noen dager siden, han kravler seg ut over kanten nå, så da tør jeg ikke bruke det lenger.
 
Begynner kvelden i sengen sin (sprinkelseng på vårt rom), havner i vår seng etter noen timer og sover resten av natta der. Må snart insistere på soving i egen seng, han har blitt mer urolig og jeg er redd han skal falle ut av senga vår.
 
Jeg må bare få sagt det, det er så godt å se at det er flere som har babyer som ender opp i storsenga iløpet av natta ;) Har til tider vært slitsomt med ei lita ei som ikke vil sove med mindre hun ligger klistret inntil meg, men er nå bra kos også, er blitt så vant til det nå at jeg faktisk sover dårlig helt alene...
 
Back
Topp