jeg hører vel egentlig til Flekkefjord sykehus, men om jeg rekker det vil jeg prøve å nå Sykehuset i Stavanger. Ene og alene på grunn av barselhotellet![]()
Hvor lang kjøretur blir det til Stavanger for deg? Du får legge deg inn på hotell litt før termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg hører vel egentlig til Flekkefjord sykehus, men om jeg rekker det vil jeg prøve å nå Sykehuset i Stavanger. Ene og alene på grunn av barselhotellet![]()

Hvor lang kjøretur blir det til Stavanger for deg? Du får legge deg inn på hotell litt før termin![]()

Hos meg var det jordmor som søkte fødeplass for meg. Tror det er ganske vanlig, at "henvisningen" kommer fra førstelinja.Okei, satser på det! Bestilte nettopp time hos fastlegen![]()
Stavanger. Eller I bilen hvis jeg ikke rekker fram![]()

Kan se sånn ut jaSkal ikke se bort ifra at noen av oss møtes på sykehuset i Stavanger![]()
KK på Haukeland. Blir sikkert fint, men som nevnt over syns jeg det er synd at de ikke har lystgass
Ja det syns jeg også! Barsel var helt forferdelig!! Jeg var der i 2018 - vi kan håpe det har blitt bedre nå.. jeg kunne ikke komme meg bort der i fra fort nokBlir nok KK på Haukeland. Tror det skal bli helt ok å føde der (selv om jeg skulle ønsket meg lystgass), men de har masse kompetanse så man er godt ivaretatt.
Jeg er mer skeptisk til barsel. Det var et mareritt i 2009, men jeg hører de har blitt bedre. Så jeg krysser fingrene for at det og skal gå bra![]()

Så heldig du var da! Jeg var det april 2018 - og jeg fikk sjokk over hvordan det var. Hadde en forferdelig opplevelse av barsel. Alt annet var supert da. Føden var de nydeligejeg var veldig fornøyd med barsel på kk Haukeland i 2018!![]()