Hvor skal dere/vil dere føde?

jeg hører vel egentlig til Flekkefjord sykehus, men om jeg rekker det vil jeg prøve å nå Sykehuset i Stavanger. Ene og alene på grunn av barselhotellet :joyful:

Hvor lang kjøretur blir det til Stavanger for deg? Du får legge deg inn på hotell litt før termin :-P

Hvor lang kjøretur blir det til Stavanger for deg? Du får legge deg inn på hotell litt før termin :p

2,5-3 timer ish :)

mor og far bor i nærheten så flytter muligens inn der mår det nærmer seg :rolleyes::wacky:

KK på Haukeland. Blir sikkert fint, men som nevnt over syns jeg det er synd at de ikke har lystgass

KK på Haukeland. Blir sikkert fint, men som nevnt over syns jeg det er synd at de ikke har lystgass

Enig! Skal og føde på kk i Bergen, syns det hadde vært supert med lystgass.

Hører til Flekkefjord, men må føde i Kristiansand grunnet risikosvangerskap.

Haukeland.. Har veldig negativ erfaring derfra fra forrige gang, så skulle ønske Voss var nærmere. Men forrige fødsel gikk jeg fra 5 cm til full åpning og pressrier på ti minutter, så det går jo ikke. I tillegg til at jeg fødte 2,5 uke før termin, så kan ikke akkurat bosette meg på hotell på Voss en måned før termin heller.

Ullevål her, veldig fornøyd der sist vurderer nesten abc klinikken, men forrige fødsel gikk ganske fort, 3 t aktiv fødsel, så vet ikke hva jeg rekker denne gangen

Blir nok KK på Haukeland. Tror det skal bli helt ok å føde der (selv om jeg skulle ønsket meg lystgass), men de har masse kompetanse så man er godt ivaretatt.
Jeg er mer skeptisk til barsel. Det var et mareritt i 2009, men jeg hører de har blitt bedre. Så jeg krysser fingrene for at det og skal gå bra :happy:
Ja det syns jeg også! Barsel var helt forferdelig!! Jeg var der i 2018 - vi kan håpe det har blitt bedre nå.. jeg kunne ikke komme meg bort der i fra fort nok :playful:

jeg var veldig fornøyd med barsel på kk Haukeland i 2018! :happy:
Så heldig du var da! Jeg var det april 2018 - og jeg fikk sjokk over hvordan det var. Hadde en forferdelig opplevelse av barsel. Alt annet var supert da. Føden var de nydelige :)

Jeg vil på KK, men ikke storken... sist jeg kom sa de; det er så fullt i dag, så regner med det er greit at du drar på storken? (Jeg hadde da alltid sagt; jeg skal ikke ha naturlig fødsel, jeg skal ha det jeg kan få av dop. Men jeg liker ikke å være storforlangende, så turte ikke si nei). Endte da opp med serierier (som jeg ikke hadde hørt om) i 7 timer på storken, med en nål i hode som gjorde ingen nytte. Heldigvis kom ei eldre jordmor innom og sa; stakkars jente, få ho ned med en gang og ring om epidural - beste jeg noen gang har opplevd :joyful:

Back
Topp