Hvor skal dere med ettåringene i sommerferien?

Vi har ingen planer :) blir nok en uke til Arendal å besøke pappa og stemor, så avlegger vi dyreparken ett besøk :)

Ellers skal vi jo til New york i mai :)
heldiggriser! Jeg elsker New York <3
 
Jeg gruer meg til flyreisen :p

Jeg syns det er ille å kjørebil med Jennie, særlig nå. Hun blir så rastløs :eek:
det er lenge i fly, men det er nok lettere enn bil hvor hun sitte alene. I flyet har hun dere :) fyll opp håndbagasjen med ipad med filmer eller kanksje episoder av noe så ikke det blir så lenge å se på samme tingen. mat, frukt og drikke i lange baner så har dere noe å sysselsette henne med :) Flyr dere på dagtid?
 
Jeg skal jobbe i sommermånedene og i august begynner han i barnehagen. Men kommer sikkert til å finne på mye kos i helgene som tur i marka og lignende :D
Alcudia er kjempekoselig! Vi har bodd på Sunwing Alcudia Beach i 2011 og 2014, veldig fornøyd ;)
 
Vi skal 3 uker til Spania:)
Ååå,så deilig! Hvor i Spania da? Svigerforeldrene mine har hus i Spania, det er ikke dit vi skal i år, men jeg elsker å kunne reise akkurat så lenge vi vil uten at det koster skjorta.. :)
 
det er deilig nok det :) Et lite avbrekk fra normalen er alt som skal til. Får jeg ikke det synes jeg året blir allllt for langt.. Selv om etter 5. juli 2015 har det bare rast avgårde i et forrykende tempo! :p
Nettopp det. Tenker det er greit å ikke dra altfor langt med en liten og. Hun er nok fornøyd på hytta og.
Jeg elsket å være der selv da jeg var liten:)

Når det er sagt så har vi snakket om å kanskje ta en tur til California til høsten...:)
 
Ååå,så deilig! Hvor i Spania da? Svigerforeldrene mine har hus i Spania, det er ikke dit vi skal i år, men jeg elsker å kunne reise akkurat så lenge vi vil uten at det koster skjorta.. :)
Det blir Grand canaria i år:) foreldrene mine har hus i Spania så vi reiser mye å lange turer vi også:) men i sommer blir det hotellferie:)
 
Vi skal ei uke til Kristiansand og dyreparken, besøke litt familie. Så blir det sannsynligvis ei uke i varmere strøk, men har ikke bestemt oss for hvor enda
 
Vi skal til Hellas i to uker :) reiser 2. juni!! Gleder oss!! Det er knappe 3 uker til Melina blir 1 år da. Har allerede klikka helt å handla inn uv-drakt, solbriller, solhatter osv.
Vi skal reise med ett vennepar og deres 3-åring :)
Vi skal til Rhodos!!! Aldri vært der før. Vi skulle egentlig til Kreta med Ving, men avgangen(e) passet ikke med friturnusen til vennepar-mannen eller hva jeg skal si, haha. Så da ble det Rhodos istedenfor. Mythos beach resort med Apollo.

Her skal vi booo :)
image.jpeg
 
Vi skal til Hellas i to uker :) reiser 2. juni!! Gleder oss!! Det er knappe 3 uker til Melina blir 1 år da. Har allerede klikka helt å handla inn uv-drakt, solbriller, solhatter osv.
Vi skal reise med ett vennepar og deres 3-åring :)
Vi skal til Rhodos!!! Aldri vært der før. Vi skulle egentlig til Kreta med Ving, men avgangen(e) passet ikke med friturnusen til vennepar-mannen eller hva jeg skal si, haha. Så da ble det Rhodos istedenfor. Mythos beach resort med Apollo.

Her skal vi booo :)
Vis vedlegget 161591
Døde litt nå ;) ser digg ut!
 
Vi blir sikkert hjemme vi :)
 
Her blir det to uker i Spania i mai, og 10 dager i Gdynia i juli. :) satser på at det går fint!
 
Back
Topp