heldiggriser! Jeg elsker New York <3Vi har ingen planer blir nok en uke til Arendal å besøke pappa og stemor, så avlegger vi dyreparken ett besøk
Ellers skal vi jo til New york i mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heldiggriser! Jeg elsker New York <3Vi har ingen planer blir nok en uke til Arendal å besøke pappa og stemor, så avlegger vi dyreparken ett besøk
Ellers skal vi jo til New york i mai
Jeg gruer meg til flyreisenheldiggriser! Jeg elsker New York <3
det er lenge i fly, men det er nok lettere enn bil hvor hun sitte alene. I flyet har hun dere fyll opp håndbagasjen med ipad med filmer eller kanksje episoder av noe så ikke det blir så lenge å se på samme tingen. mat, frukt og drikke i lange baner så har dere noe å sysselsette henne med Flyr dere på dagtid?Jeg gruer meg til flyreisen
Jeg syns det er ille å kjørebil med Jennie, særlig nå. Hun blir så rastløs
Ååå,så deilig! Hvor i Spania da? Svigerforeldrene mine har hus i Spania, det er ikke dit vi skal i år, men jeg elsker å kunne reise akkurat så lenge vi vil uten at det koster skjorta..Vi skal 3 uker til Spania
Nettopp det. Tenker det er greit å ikke dra altfor langt med en liten og. Hun er nok fornøyd på hytta og.det er deilig nok det Et lite avbrekk fra normalen er alt som skal til. Får jeg ikke det synes jeg året blir allllt for langt.. Selv om etter 5. juli 2015 har det bare rast avgårde i et forrykende tempo!
Det blir Grand canaria i år foreldrene mine har hus i Spania så vi reiser mye å lange turer vi også men i sommer blir det hotellferieÅåå,så deilig! Hvor i Spania da? Svigerforeldrene mine har hus i Spania, det er ikke dit vi skal i år, men jeg elsker å kunne reise akkurat så lenge vi vil uten at det koster skjorta..
Døde litt nå ser digg ut!Vi skal til Hellas i to uker reiser 2. juni!! Gleder oss!! Det er knappe 3 uker til Melina blir 1 år da. Har allerede klikka helt å handla inn uv-drakt, solbriller, solhatter osv.
Vi skal reise med ett vennepar og deres 3-åring
Vi skal til Rhodos!!! Aldri vært der før. Vi skulle egentlig til Kreta med Ving, men avgangen(e) passet ikke med friturnusen til vennepar-mannen eller hva jeg skal si, haha. Så da ble det Rhodos istedenfor. Mythos beach resort med Apollo.
Her skal vi booo
Vis vedlegget 161591