Hvor skal dere med ettåringene i sommerferien?

ElisabethI

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Hvor går ferden?
Vi skal til Mallorca, Alcudia. Jeg og mannen har vært der to ganger tidligere og gleder oss til å ha med lillesnuppa to uker dit :) vi reiser med ving, har alltid vært fornøyd med de.

Der har jeg og vært to ganger før :p
Vi skal ikke på noe ferie som jeg vet om :o

Der har jeg og vært to ganger før :p
Vi skal ikke på noe ferie som jeg vet om :eek:
hvor har dere bodd da? Vi har bodd på sea club en gang og ett som heter viva sunrise. I år skal vi bo på sea club igjen :)

Vi bodde på viva sunrise begge gangene faktisk :D
Gøy! Var dere fornøyd? Veldig fint hotell, men vi bodde på sea club første gangen vi var der,og der er så stort og åpent rundt bassengene at jeg fikk litt klaustrofobi på viva :p så vi sneik oss over gaten da vi var der og badet og tok lunsjen på sea club istedet :p

Gøy! Var dere fornøyd? Veldig fint hotell, men vi bodde på sea club første gangen vi var der,og der er så stort og åpent rundt bassengene at jeg fikk litt klaustrofobi på viva :p så vi sneik oss over gaten da vi var der og badet og tok lunsjen på sea club istedet :p

Hehe! Stortrivdes vi! :D nå er det 10 år siden jeg var der første gangen da..og andre gangen var vel 2-3 år etterpå :)

To uker til Nord-Norge og to uker til Spania nærmere sagt Calpe på Costa Blanca :) !!

Det blir omtrent 1 mnd i telt på markeder så vi skal til Borre, bronseplassen og landeparken :)

Vi skal mest sannsynlig til Kroatia ;)

Vi kjører til Tromsø i sommer (storesøstera til mini er født der og ønsker å se hvordan det er der) og stopper og ser på vei dit og tilbake. :)

Vi kjører til Tromsø i sommer (storesøstera til mini er født der og ønsker å se hvordan det er der) og stopper og ser på vei dit og tilbake. :)
nå vet jeg ikke hvor dere kjører fra, men spennende da! Vi skal mest sannsynlig kjøre til Oslo da flyet vårt år derfra.. det er litt over 8 timer i bil, og lille er ikke sånn kjempebegeistret for bilturer.. heldigvis kjører vi om natta, men jeg kjenner jeg er spent :P Heldigvis har hun bikket året :)

Vi skal besøke hjemstedene våre :) må utnytte de tre ukene slik han får være med besteforeldrene mest mulig.

Har ingen planer. Blir vel bare hytta evnt, som er 30 min unna:)

Har ingen planer. Blir vel bare hytta evnt, som er 30 min unna:)
det er deilig nok det :) Et lite avbrekk fra normalen er alt som skal til. Får jeg ikke det synes jeg året blir allllt for langt.. Selv om etter 5. juli 2015 har det bare rast avgårde i et forrykende tempo! :P

nå vet jeg ikke hvor dere kjører fra, men spennende da! Vi skal mest sannsynlig kjøre til Oslo da flyet vårt år derfra.. det er litt over 8 timer i bil, og lille er ikke sånn kjempebegeistret for bilturer.. heldigvis kjører vi om natta, men jeg kjenner jeg er spent :p Heldigvis har hun bikket året :)
Bor i Buskerud vi. ;)

Vi har ingen planer :) blir nok en uke til Arendal å besøke pappa og stemor, så avlegger vi dyreparken ett besøk :)

Ellers skal vi jo til New york i mai :)

Back
Topp