St. Olavs, Trondheim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Misunnelig på deg. en av Norges beste barselavdelingStord
Er det? Dette er min første, så har ingen aning om hva jeg kan forventeMisunnelig på deg. en av Norges beste barselavdeling
Blitt kåra til det, hadde håpt å få min siste der, men den kom litt før planen, så får ikke flytta før fødsel. Må derfor føde på kk igjenEr det? Dette er min første, så har ingen aning om hva jeg kan forvente
Høres veldig bra ut! Lykke til - og velkommen til Stord når den tid kommerBlitt kåra til det, hadde håpt å få min siste der, men den kom litt før planen, så får ikke flytta før fødsel. Må derfor føde på kk igjen
Fødte der for et år siden. Var helt fantastisk! Fikk masse hjelp, svar på spm, og veldig kjekke ansatte som jobbet der! Bodde 2 netter der på familierom, veldig kjekt!Er det? Dette er min første, så har ingen aning om hva jeg kan forvente
Så kjekt å høre fra noen som har født der tidligere - dette lover godtFødte der for et år siden. Var helt fantastisk! Fikk masse hjelp, svar på spm, og veldig kjekke ansatte som jobbet der! Bodde 2 netter der på familierom, veldig kjekt!
Samme her! 29 desember er termin herTror det blir Kristiansand , som sist gang
Så gøy! Da kan det godt hende vi er der samtidigSamme her! 29 desember er termin her
Så artig!! Hvilken termin har du? Første fikk jeg på termin,nr2 en uke før,så blir spennende med denne..Så gøy! Da kan det godt hende vi er der samtidig
Ifølge mens termin så 2. Januar, men etter egen beregning så tror jeg 28. Desember ble satt igang 1 uke på overtid sist gangSå artig!! Hvilken termin har du? Første fikk jeg på termin,nr2 en uke før,så blir spennende med denne..
Blir spennende å seIfølge mens termin så 2. Januar, men etter egen beregning så tror jeg 28. Desember ble satt igang 1 uke på overtid sist gang