Mammalykke95
Forelsket i forumet
Sus Stavanger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kunne også tenke meg hjemmefødsel denne gangen. Om alt ligger til rette for det når det nærmer seg, men jeg likevel feiger ut blir det nok enten Ahus der de to første er født eller Bærum!Jeg håper på hjemmefødsel hvis alt klaffer med ukomplisert svangerskap ❤ Det med hjemmefødsel er mye vanligere her i Danmark, og koster ikke ekstra. Blir tilknyttet en kjent jordmor ordning med tre jordmødre som går i turnus, så er det en av de som kommer til fødselen. Vi bor 50 meter fra sykehuset og vil ellers føde der hvis det ikke blir hjemme.
Jeg håper på hjemmefødsel hvis alt klaffer med ukomplisert svangerskap ❤ Det med hjemmefødsel er mye vanligere her i Danmark, og koster ikke ekstra. Blir tilknyttet en kjent jordmor ordning med tre jordmødre som går i turnus, så er det en av de som kommer til fødselen. Vi bor 50 meter fra sykehuset og vil ellers føde der hvis det ikke blir hjemme.
Blir enten Elverum eller Kongsvinger Var ikke særlig fornøyd med Kongsvinger sist, endte opp med keisersnitt, og måtte gå inn på operasjonsstua selv Og ikke nok med det, fikk sykt vondt i keisersnittet, men det var ingen som trodde meg, jeg dro hjem, kom inn igjen en dag etterpå, og det viste seg at jeg hadde infeksjon og CRP på over 300 Da skjønte de plutselig hvorfor jeg hadde vondt og ikke klarte å bevege meg på 2 uker Samtidig syns jeg det er skummelt å føde på et nytt sted, så vi får se hva vi ender opp med
Så spennende kunne tenkt meg hjemmefødsel selv, etter 2 ukompliserte fødsler tidligere, men mannen tørr ikke dette. Han er livredd for at vi ikke skal rekke fram til sykehuset om noe skjer, og jeg er jo enig, tar 45 min til 1 t