hvor skal dere føde?

Med mindre jeg ikke får lov blir det flekkefjord her :) men siden jeg er 3.gangs fødende kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg skulle bli nektet :) rekker ikke frem til kr.sand uansett :p
 
KK på storken! :)
 
Blir Haugesund sykehus her, er ikke akkurat et valg da det er det eneste i nærheten. Bor kun 2min unna med bil! :D
 
Flytta i sommer så da blir det nok Levanger her da... litt skummelt med ny plass. Tidligere fødsler har vært på Tønsberg. Noen her inne som har erfaringer fra Levanger sykehus?

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
 
Flytta i sommer så da blir det nok Levanger her da... litt skummelt med ny plass. Tidligere fødsler har vært på Tønsberg. Noen her inne som har erfaringer fra Levanger sykehus?

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
God erfaring med Levanger sykehus. Dyktige jordmødre og behagelig opphold på barselavd med all den hjelp jeg ville ha.
 
Fredrikstad her. Syns det er greit. Har vurdert Ullevåll siden mamma jobber der og familien er i Oslo og kan passe barn, men syns det er langt hvis det går enda fortere enn sist.
 
Back
Topp