Hvor skal de andre barna deres være under fødselen?

Jeg og samboern min snakket litt om det i går. Jeg tenker litt på svigers, de bor nærmest. Har hele tiden tenkt å ringe barnets far som bor 15 min unna.
Har en følelse at det skjer på natta/tidlig på morran... Så tenkte i går faktisk, at vi kunne spørre svigers siden de bor litt nærmere.
(Svigers er ikke "ordentlige" besteforeldre, men tenker at de kan spørres for det)... Når spør man om det, det er kanskje på tide nå? :-)

Mamma bor 2 min unna, så det er ikke noe problem, hun kommer løpende. Ellers er vi heldige og har hele familien i nærheten..
Dersom naboen min var gravid, ville jeg absolutt ha stilt opp for henne!! Ikke vær redd for å spørre andre om hjelp, det er mye verre for deg å spørre enn for andre å si ja :)
Hør med en nabo (der de naturligvis er to voksne i hus ;) ) eller moren til en klassekamerat av sønnen din, det er helt sikkert ikke noe problem :)

Masse lykke til :)

Her ber vi besteforeldrene komme hvis det skjer mens de er her. De bor 10 min unna :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hun er 12,5 år.. Har 2 lette fødsler bak meg (4 og 5 timer uten de STORE smertene- tok ingen smertestillende) så håper på likt denne gang også. Men nå bor vi nært sykehuset slik at hun Evt kan ta bussen hjem, eller bestemor kan hente henne (kan selv gå ut) om noe skulle oppstå/ det blir skummelt... Hun har sett masse fødsler på tv og er fascinert av de :) så håper det ikke blir for tøft å se sin egen mamma føde...

I utgangspunktet vekker vi han og leverer han til min mor, men kan også være vi lar gudfaren komme hit for å sove og levere i bhg. I så fall henter mamma han dagen etter. Sist kjørte vi til sykehuset i tretiden på dagen da, så håper det blir noe lignende denne gangen. :)

I utgangspunktet vekker vi han og leverer han til min mor, men kan også være vi lar gudfaren komme hit for å sove og levere i bhg. I så fall henter mamma han dagen etter. Sist kjørte vi til sykehuset i tretiden på dagen da, så håper det blir noe lignende denne gangen. :)
Ja helt klart lettest å slippe og ringe barnevakta på natta :)

Back
Topp