Hvor sær er du?

Kjenner meg ikke igjen i ting som er blitt nevnt. Eneste jeg får fnatt av er hvis noen feks setter inn ting i oppvaskmaskinen mens jeg holder på. Da sier jeg ifra og de må ta den ut igjen. Og så har jeg feks fast plass på ting på tørkestativet :) sikkert flere ting, men kommer ikke på noe :p
 
Er helt sikkert kjempesær :p:p
Kommer ikke på noe spesifikt, men det betyr jo ikke at det ikke er der ;)
 
Veldig sær. Jeg må gjøre oppvaskmaskinen selv, hvis samboer gjør det så får jeg helt angst. Alt skal stå der jeg mener det skal stå.
Hvis jeg hører på musikk så må lyden stå på 05-10-15-20. Står volumet på noe midt i mellom så må jeg skru opp eller ned lyden.
Jeg klarer ikke å sove hvis huset ikke er ryddig, oppvaskmaskinen ikke er tatt osv.
 
Ganske så sær, ja :hilarious:

Jeg hater rot, og klarer for eksempel ikke å lage middag før jeg har ryddet kjøkkenet skikkelig først, og til og med tørket av alle benker (ja, selv om det blir rotete/møkkete igjen med en gang i forbindelse med matlagingen, haha). Jeg elsker lister, jo flere og detaljerte, jo bedre! Må ha partall på volum i bil og på tv (25 går merkelig nok, men til nød). Jeg takler ikke mat som har gått ut på dato, selv etter at disse "best før, men ikke dårlig etter" kom - det bare går ikke når datoen er passert. Og hvis jeg spiser Freia eventyrsjokolade, så må jeg spise rundt slottet først :p

Dette er hva jeg kommer på i farta.
 
Ganske så sær, ja :hilarious:

Jeg hater rot, og klarer for eksempel ikke å lage middag før jeg har ryddet kjøkkenet skikkelig først, og til og med tørket av alle benker (ja, selv om det blir rotete/møkkete igjen med en gang i forbindelse med matlagingen, haha). Jeg elsker lister, jo flere og detaljerte, jo bedre! Må ha partall på volum i bil og på tv (25 går merkelig nok, men til nød). Jeg takler ikke mat som har gått ut på dato, selv etter at disse "best før, men ikke dårlig etter" kom - det bare går ikke når datoen er passert. Og hvis jeg spiser Freia eventyrsjokolade, så må jeg spise rundt slottet først :p

Dette er hva jeg kommer på i farta.
Jeg spiser også rundt slottet først! :hilarious:
 
Godt jeg ikke er alene :D Hva er di greie med tall?

Jeg begynte å svare deg, men så ble det superlangt:arghh: Jeg liker best partall, oddetall er litt uferdig på en måte. Så selv om jeg har to barn og liker at det er partall, vil jeg ha ett til, men da får jeg trøste meg med alle gode ting er tre og andre klisjeer:cat:

Ellers lurer jeg ofte på hvordan ting bør telles. Tre dager, er det å ta med denne dagen og to dager frem eller tre dager fra dagen etter?

Liker svært godt når jeg og samboer ser TV og dekoderen med klokke viser 22:22, det er bare så digg og jeg kommenterer det hver eneste gang:chicken:
 
Jeg begynte å svare deg, men så ble det superlangt:arghh: Jeg liker best partall, oddetall er litt uferdig på en måte. Så selv om jeg har to barn og liker at det er partall, vil jeg ha ett til, men da får jeg trøste meg med alle gode ting er tre og andre klisjeer:cat:

Ellers lurer jeg ofte på hvordan ting bør telles. Tre dager, er det å ta med denne dagen og to dager frem eller tre dager fra dagen etter?

Liker svært godt når jeg og samboer ser TV og dekoderen med klokke viser 22:22, det er bare så digg og jeg kommenterer det hver eneste gang:chicken:
Hahah, jeg måå kommentere det hvis jeg får med meg at klokka er 12:34 :p
 
Jeg begynte å svare deg, men så ble det superlangt:arghh: Jeg liker best partall, oddetall er litt uferdig på en måte. Så selv om jeg har to barn og liker at det er partall, vil jeg ha ett til, men da får jeg trøste meg med alle gode ting er tre og andre klisjeer:cat:

Ellers lurer jeg ofte på hvordan ting bør telles. Tre dager, er det å ta med denne dagen og to dager frem eller tre dager fra dagen etter?

Liker svært godt når jeg og samboer ser TV og dekoderen med klokke viser 22:22, det er bare så digg og jeg kommenterer det hver eneste gang:chicken:

Fantastisk :D:D Det med klokkeslett kjenner jeg til, det er nesten orgasmisk :p
 
Jeg er ganske sær :hilarious:
Jeg vil helst fylle oppvaskmaskinen selv så det blir riktig, mannen får ikke vaske klær for da får jeg helt fnatt. Jeg hater det hvis noen rører knærne mine, synes kneskåler er så ekkelt :hilarious: samme med navlen min.. Dette er jo noe mannen syns er gøy å plage meg med noen ganger :rolleyes:
 
Jeg er ganske sær :hilarious:
Jeg vil helst fylle oppvaskmaskinen selv så det blir riktig, mannen får ikke vaske klær for da får jeg helt fnatt. Jeg hater det hvis noen rører knærne mine, synes kneskåler er så ekkelt :hilarious: samme med navlen min.. Dette er jo noe mannen syns er gøy å plage meg med noen ganger :rolleyes:
Jeg er også sånn at jeg synes navlen min er ekkel. Som min mann også synes det er gøy å plage meg med noen ganger :hilarious:
 
Har mange sære sider hvis du spør mannen min :hilarious:

Det verste er kanskje sengetøyet. Jeg har et eget rituale for å ta av og på sengetøy for at ikke noe rent skal være borti noe som ikke er helt rent, f.eks. gulv, madrass, dyne (utsiden av dyne/putetrekket kan ikke være borti selve dyna/puta, for den er ikke nyvasket).

Jeg har blitt bedre med åra og nå klarer jeg at mannen skifter på senga uten å tenke på at han ikke er så nøye så lenge jeg ikke ser det :p

Mannen jobber innen helse og sier at jeg er mer nøye enn det han er lært opp til i forbindelse med smittevern :woot:
 
Jeg er sær i matveien! Jeg spiser det meste av grønnsaker (utenom rosenkål), men det eneste jeg spiser av rent kjøtt er kalkun, kylling (kun filet, ikke lår) og pinnekjøtt. Spiser pølser, kjøttdeig osv. Glad i fisk, men ikke kokt! Dette, i kombinasjon med melkeallergi, gjør det håpløst å spise ute!

Som flere nevner, stablet jeg ofte om i oppvaskmaskinen. Det prøver jeg å slippe opp på, selv om samboers måte å stable på irriterer meg. Maskinen blir full 3 ganger så fort... Samme med klesvask. Jeg fyller maskinen helt, og alt skal henges opp og brettes på en spesiell måte. Han fyller ikke maskinen, men har lært seg hvordan jeg vil ha klærne hengt opp. Jeg må alltid brette klærne mine på nytt før jeg kan legge dem i skapet.

Og jeg kan ikke ta på sokker, bukse eller sko på høyrefoten først. Det blir feil.
 
Jeg liker å tro at jeg ikke er så veldig sær, men mannen min er sær som bare det.
Han gav meg ei utstoppa rotte i juelgave i år :hilarious:
Jeg visste ikke hvordan jeg skulle reagere når jeg åpnet den foran familien min. Den hadde tilogmed hanekam og skinnjakke.
Han gjør og sier mye underlig hele tiden, men begynner å bli vandt med det.

Oh my hadde slitt litt og takket for en sånn gave...:/
 
Oh my hadde slitt litt og takket for en sånn gave...:/
Jeg liker han som han er :p Han er fantastisk selv om han er litt rar :)
Til hans forsvar følgte det med en lapp der det stod at rotta døde av naturlige årsaker:hilarious:
 
Back
Topp