Hvor sær er du?

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Som tittelen sier, hvor sær er egentlig du? Fortell oss dine sære personlighetstrekk, sære måter du gjør ting eller sier ting. Anything! :D
 
Jeg er kjempe sær når det gjelder mat! Greier ikke spise noe som er gått ut på dato, selv om det står «best før», veldig kresen og må ofte plukke bort ting fra feks pizza spiser ikke rødt kjøtt osv osv.
Spiser dog mye grønnsaker og fisk så tenker at jeg på ert vis skal greie å være ett godt forbilde for barnet mitt likevel.
Men litt flaut er det jo!
 
Er sær på rydding. Alt skal bli gjort i riktig rekkefølge og nøye. Er flere ganger jeg går å rydder etter at mannen har ryddet fordi det ikke er gjort «riktig». Klarer heller ikke som hun over å spise noe som har gått ut på dato.
 
Jeg føler meg sær på det meste :p
Det første mannen sa da jeg spurte han var at jeg aldri sitter med bena strekt ut. Jeg sitter bestandig i "indianer-stilling", uansett om det er på en vanlig stol eller i en sofa :p Til og med på besøk til andre..

Jeg spiser sjokoladen min sært (Freia melkesjokolade 200 grams, bryter av slik at jeg sitter med en 2x3 stor bit. Spiser langs langsidene, slik man ville gjort hvis man skulle revet sjokoladen liksom :laughing002)
drikke cola når jeg spiser sjokolade.

Bruker nesten en boks rømme alene til tacoen.

Hater søppel. Synes det er så ekkelt. Så mannen har totalt ansvar for søpla, jeg nekter å bære den ut og ta i søppeldunkene.

Må spise med bestikk uansett. Når andre sitter med pizzastykket i hånda, sitter jeg med kniv og gaffel.

Mye må gjøres slik jeg gjør det. Er veldig "flink" til å si ifra hvordan andre heller bør gjøre ting :rolleyes:

Dette er bare noe, kommer sikkert med mer etterhvert :p
 
Jeg har nok mine sære sider, men det var det å komme på det da :p
Jeg har jo den at jeg "alltid" må fikse hvis noen andre har satt inn i oppvaskmaskinen. Både hjemme og på jobb :p
 
Jeg har aversjon mot oddetall. Hvis jeg for eksempel er på kino blir jeg smånervøs hvis jeg ikke får sitte på en råd og i et sete nummerert med partall. Var så vidt jeg ikke gikk for en fjerde unge :p
 
Det med søppelet!! Slik er jeg også, hahahaha! Blir fysisk kvalm og uvel av søppel. Æsj altså. Lukten, tanken på alle bakteriene..
men det var lettere da jeg bodde alene for da var det bare mitt og jeg hadde 100% kontroll på hva som lå i søppelet og tømte det ofte.
 
Sær på mange måter... spesielt rydding, alt må gjøres på fast måte og riktig rekkefølge. Alle kaffekopper må stå med hanken ut, må alltid ta glass fra venstre mot høyre.
 
Er sær på klær. Alt må være mykt og komfort for meg. Klarer ikke silke eller ull rett på kroppen osv.
 
Jeg liker å tro at jeg ikke er så veldig sær, men mannen min er sær som bare det.
Han gav meg ei utstoppa rotte i juelgave i år :hilarious:
Jeg visste ikke hvordan jeg skulle reagere når jeg åpnet den foran familien min. Den hadde tilogmed hanekam og skinnjakke.
Han gjør og sier mye underlig hele tiden, men begynner å bli vandt med det.
 
Jeg liker å tro at jeg ikke er så veldig sær, men mannen min er sær som bare det.
Han gav meg ei utstoppa rotte i juelgave i år :hilarious:
Jeg visste ikke hvordan jeg skulle reagere når jeg åpnet den foran familien min. Den hadde tilogmed hanekam og skinnjakke.
Han gjør og sier mye underlig hele tiden, men begynner å bli vandt med det.
I alle dager, det må jeg si var spesielt ja :laughing002
 
Jeg er veldig sær. Jeg er ikke veldig sosial av meg. Liker best å gå i fred og blir litt satt ut og utilpass når fremmede snakker til meg. Jeg er så klart høflig, men fortsatt utilpass ;)
Svigermor liker ikke det ved meg. At jeg ikke er åpen og forteller mer om meg selv.
Jeg har ikke barn enda, men jeg foretrekker helt klart å være hjemme alene med hundene enn være ute på fest.
Ellers er jeg super sær på hvor ting skal stå i kjøkkenskapene :p
 
Jeg har et supersært forhold til oppvaskmaskinen.. Det er bare jeg som får lov til å sette ting inn i da andre ikke kan systemet og det fungerer nesten som meditasjon for meg. Er jeg litt kaotisk i hodet kan jeg alltids lage orden der.
 
Leste denne tråden her, og troor kanskje ikke jeg er så sær. Men liker å spise sjokoladebiten min i flere bitt, selv om den er bitteliten også :hilarious:

Var mer sær før jeg fikk barn, likte å ha 12 grader på soverommet, pysj, buff, ullsokker, morgenkåpe, bind til øynene, to dyner, ullpledd og vinduet oppe på vinteren. Hjelp, det vr særere enn jeg husker, haha.
Nå er det 18-19 grader pga lillemann og nattkjole med lett tilgang til jura og ikke noe mer styr med det.
 
Kjempesær. Eks: Jeg misliker bursdagsfeiringer. Føler alle andre digger det, jeg gjør ikke. Synes det er kjedelig, uinteressant. Min egen bursdag er stort sett bare en trist dag for meg. Ironisk nok gjør jeg stor stas på ungene og liker deres bursdager. Bare ikke alle andres. Tipper det er ganske sært ja..:wtf:

Og så hater jeg besøk, blir stressa av det. Føler jeg må varte opp, føler alt må være strøkent :rolleyes:
 
Jeg har et supersært forhold til oppvaskmaskinen.. Det er bare jeg som får lov til å sette ting inn i da andre ikke kan systemet og det fungerer nesten som meditasjon for meg. Er jeg litt kaotisk i hodet kan jeg alltids lage orden der.
Det samme har jeg :hilarious:
 
Jeg har aversjon mot oddetall. Hvis jeg for eksempel er på kino blir jeg smånervøs hvis jeg ikke får sitte på en råd og i et sete nummerert med partall. Var så vidt jeg ikke gikk for en fjerde unge :p

Hahaha denne var herlig :hilarious: Litt sær på tall selv o_O
 
Jeg ommøblerer oppvaskmaskinen. Tom i mammas hus om de kødder den til kan jeg finne på å gjøre den helt om.
Jeg får seriøst spader om ikke. Det blir alt jeg tenker på.

Jeg hater bursdager også. Men det inkluderer alle. Jeg misliker tom å feire familiebursdagene til unga. Gjør det selvsagt med stor iver da og hurramegrundt. Det er tross alt barnas store dag. Men innerst inni meg, kunne jeg mye heller tenkt meg og rømt til en øde øy.

Jeg har andre ting også. Men enkelte av mine særheter blir såpass tabu og depresjonsaktig at jeg har null interesse av å fortelle de videre her gitt ;)
 
Back
Topp