Hvor rolig. ..

Bor dere veldig nært sykehusene dere som er inne ofte for sjekk?
 
Bor dere veldig nært sykehusene dere som er inne ofte for sjekk?

Har ikke vært inne til sjekk denne gangen, men var titt og ofte forrige gang. Har ca 1,5 time en vei.
Men det er verdt det da, om det skulle være noe.
 
Ser den :p hva har du av tilbud i nærheten da? :p
Har vanlig legevakt som rullerer, så noen dager tar det 15 min å kjøre dit og andre dager 25 :) Men de har jo ikke noe utstyr :p Har jordmor ca 15 min unna, men pga sykemeldinger og diverse så har vi ikke full dekning på jordmorvakt og kan risikere fødsel i ambulanse uten jordmor... :p nesten så jeg skulle ønske fødselen starta såpass for tidlig at de så seg nødt til å sende helikopter :p
Har ikke vært inne til sjekk denne gangen, men var titt og ofte forrige gang. Har ca 1,5 time en vei.
Men det er verdt det da, om det skulle være noe.
Det er klart, og jeg har heldigvis ikke vært særlig bekymret til nå :)
Bor ca 25 minutter unna :)
Heldig :) Må være godt å ha hjelpen så nær om noe skulle skje :)
 
Har vanlig legevakt som rullerer, så noen dager tar det 15 min å kjøre dit og andre dager 25 :) Men de har jo ikke noe utstyr :p Har jordmor ca 15 min unna, men pga sykemeldinger og diverse så har vi ikke full dekning på jordmorvakt og kan risikere fødsel i ambulanse uten jordmor... :p nesten så jeg skulle ønske fødselen starta såpass for tidlig at de så seg nødt til å sende helikopter :p

Det er klart, og jeg har heldigvis ikke vært særlig bekymret til nå :)

Heldig :) Må være godt å ha hjelpen så nær om noe skulle skje :)

Veldig deilig :)
 
Helt sykt! !!!! :eek::eek::eek::mad:
Jepp. Og nå snakkes det om å avvikle ordningen med jordmødre, slik at alt blir lagt over på legene. Det betyr vel egentlig at den legen som er på vakt må følge fødende til sykehuset istedenfor å være på legekontoret og ta imot skadde/syke der. Dusteopplegg.
 
Jepp. Og nå snakkes det om å avvikle ordningen med jordmødre, slik at alt blir lagt over på legene. Det betyr vel egentlig at den legen som er på vakt må følge fødende til sykehuset istedenfor å være på legekontoret og ta imot skadde/syke der. Dusteopplegg.
Det er jo helt hinsides ALL fornuft!?!!?!?! Og vi skal liksom ha et av verdens ledende helsetilbud!?
 
Ja klart, det er jo gratis - bare veldig langt unna der folk bor? :p Men, vi blør jo saktere her i nord så vi har jo god tid å vente på behandling :)
Ja, klart. Helt egen kroppsfunksjon på dere i nord (og de i "skogs"Norge :p ). Haster ikke så fælt når ulykken først er ute o_O Kjebber jeg er glad jeg bor her jeg bor jeg nå!! Stoooor forskjell på 3 timer og 10 min ja!! :-O
 
Ja, klart. Helt egen kroppsfunksjon på dere i nord (og de i "skogs"Norge :p ). Haster ikke så fælt når ulykken først er ute o_O Kjebber jeg er glad jeg bor her jeg bor jeg nå!! Stoooor forskjell på 3 timer og 10 min ja!! :-O
Hehe, ja.. :) Blir ikke noe "sitte hjemme og vente til riene er regelmessige" :p
 
Bor dere veldig nært sykehusene dere som er inne ofte for sjekk?

50-60 min kjøring, avhengig av trafikken. Blir mye kjøring med kontroller senest 2 uker imellom.

Hadde tatt 30-40 min om jeg hadde valgt sykehuset i samme fylket som jeg bor, men det er ræva så det gidder jeg ikke :p
 
Back
Topp