Hvor rolig. ..

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Er for rolig. ..? Jeg har som regel en hyperaktiv liten gutt i magen mellom 22.30 og 24.00... Ikveld er det bare små, "slappe" bevegelser. Jeg kjenner jo det er liv der inne, men det er så mye mindre, og færre og roligere bevegelser enn til vanlig :-/
 
Endring i mønster er endring i mønster! Da ville jeg ringt og spurt :)
Ja det er det jeg tenker og... Hvertfall så mye liv det har vært med han hver eneste kveld til nå....
 
Har du prøvd sukker? Eller dytting?
Her går det veldig i bølger med bevegelsene, men merker oftere at de ikke er så kraftige som før, men heller litt "glidende".
Har ikke hatt vett til å bekymre meg, for jeg skvetter jo fortsatt til innimellom når sparkene kommer brått og brutalt.
 
Ring du, så får føden avgjøre om du skal prøve å drikke noe kaldt eller komme rett inn for sjekk :)
 
Bedre å ringe enn å la være :)
 
Har du prøvd sukker? Eller dytting?
Her går det veldig i bølger med bevegelsene, men merker oftere at de ikke er så kraftige som før, men heller litt "glidende".
Har ikke hatt vett til å bekymre meg, for jeg skvetter jo fortsatt til innimellom når sparkene kommer brått og brutalt.
Har prøvd Saft, og Juice. Og sjokolade.... Og prøvd å dytte på... Har vel kjent 5 tydelige beveglser på 50 min nå :-/
 
Har prøvd Saft, og Juice. Og sjokolade.... Og prøvd å dytte på... Har vel kjent 5 tydelige beveglser på 50 min nå :-/
Da ringer du hvis du føler at noe ikke stemmer!

Eneste fornuftige rådet jeg har fått i jula angående graviditeten er "stol på magefølelsen, for mammaen sin har som regel rett"!
 
Jeg var selv på føden nå i kveld siden lillegutt var så lite aktiv idag. Ble tatt godt imot og fikk beskjed om at det var bra at jeg ringte. Alt står heldigvis bare bra til med lillegutt og fikk time til ul på onsdag bare sånn for å ta en ekstra titt på han. Er du bekymret så ring. Følg alltid magefølelsen!
 
Sitter på føden spent fast i bråkeluren nå :p Fin hjertelyd. Mindre spark enn jeg er vant med men det er hvertfall tydelig hjertelyd der ♡♡
 
Sitter på føden spent fast i bråkeluren nå :p Fin hjertelyd. Mindre spark enn jeg er vant med men det er hvertfall tydelig hjertelyd der ♡♡

Sier som Karma27, lykke til og hold oss oppdatert <3
 
Signerer de søte over :) ❤️
 
Kjapp visitt! Hjem igjen nå. :) Han hadde snudd seg på noe vis, for etter jeg fikk på de målegreine, så wobbla magen skikkkelig og alt nle tydelig igjen :p
 
Kjapp visitt! Hjem igjen nå. :) Han hadde snudd seg på noe vis, for etter jeg fikk på de målegreine, så wobbla magen skikkkelig og alt nle tydelig igjen :p
Good good! Da håper jeg du sover trygt og godt i natt:)
 
Back
Topp