Hvor oppbevarer dere "halvskittene" klær?

gensere kan gå tilbake til skapet, mens bukser ligger over en stol på soverommet.aldri på gulvet, er alt for mange edderkopper til det her ;)   joda man kan riste klærene fra gulvet, men tenkt om en ikkje får den ut?? :P
 viss det til all forundring skulle vere nåkke av jenta sine kler som ikkje er skittent, så ligger det på benken på badet. blir som regel bare t-skjorter som kan brukes mer enn en gang. 

1980 skrev:
Hmm, er det bare meg som legger klær tilbake i skapet?! Det har jeg ingen problemer med, sålenge de ikke er skitne, da går de i skittentøyskurven selvsagt. Og er det virkelig noen som vasker jeans etter en dags bruk??

Jeg har heller ingen problemer med å ha halvbrukt tøy i klesskapet, det er vel heller det at mine klær ikke er på soverommet og når man skal legge seg er det utrolig lettvint å bare tråkke ut av klærne og la de ligge på soveromsgulvet :p

Tiltak med andre ord...

Overalt 
Enten oppå benken på badet, oppå kommoden på soverommet, på knagger her og der, på lokket på skittentøyskurven etc. Når jeg rydder pælmer jeg alt på vask. Poden sine klær blir hivd til vask så og si med en gang han kommer hjem fra bhg. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har kunnet ha på seg samme plagget to dager på rad ;)

Når vi fikk ny garderobe så satte jeg av en stor trådkurv til mellomstasjonerte klær, men ofte går de i vask uansett. Nå er det ikke så mye av de, men når jeg jobber så bruker jeg uniform og det føles unødvendig å vaske klær som er brukt noen timer på kvelden

Kvælpklein! skrev:
Jeg har knagger på badet der jeg henger klær jeg skal bruke flere ganger.

Det har vi også, pluss at vi har en liten hylle hver i skapet under vasken.

Legger ikke halvskitne klær inn igjen i skapet ihvertfall....! Og ikke på badet heller.. For der blir de fuktige når noen dusjer..
Men, legger de fint oppå en kommode... Bruker ofte samme klær flere dager på rad.. Særlig jobbklær.. og hjemme er det mye sløve-klær:) Så blir ikke så mye som er i bruk samtidig:)

tja, de skittene klærne er i kurven på badet, de rene henger som regel på stativet eller ligger ferdigbrettet på et skrivebord, sjelden at de kommer så langt som inn i klesskapet :) men de halvskittne ligger som regel i stua eller på gulvet på badet :)

*lykkeligst* skrev:
Vi har en kurv hver som står på badet. Der blir det lagt klær som er brukt men rene. En grei løsning synes jeg.

hjemme hos mamma hadde vi en liten avgang krakk hvor vi brettet sammen og la klærne. Men jeg har ikke plass, det er vel det som er problemet mitt..

søteste skrev:
Jeg skjønner ikke helt problemstillingen jeg. Jeg har aldri halveis reine klær. Har jeg på meg en bukse, bruker jeg den dagen etter også. Så hiver jeg den på vask. Om natten overnatter endten klærna på gulvet foran senga eller på gulvet på bader:p

problemet er når man en dag bruker langbukse og genser, neste dag er det shorts og t-skjorte og da blir gårsdagens klær liggende. Tredje dagen er skal jeg kanskje noe spesielt som krever litt finere klær enn de jeg brukte de to dagene før. Fjerde dagen drar jeg på stranda i en strandkjole. Når jeg kommer hjem tar jeg en joggebukse, for jeg orker ikke sitte i sofaen i trange jeans jeg brukte første dagen. Legg sammen med resten av familiens også halvskittene klær og vips så har man en HAUG før man får brukt de igjen.

På en stol på soverommet, på knagger jeg har hengende på døra eller på oppå en kommode jeg har stående på badet.

Problemet mitt er at jeg glemmer at de ligger der, så ender det med at jeg tar noe nytt fra skapet uansett:p

På lokket til skittentøysdunken, i skapet eller på knagger på badet..
Sambo, derimot, syns det er veldig fint med klær på stuegulvet, soveromsgulvet, badegulvet og kjøkkengulvet..

Back
Topp