Hvor oppbevarer dere "halvskittene" klær?

Tilbake i skapet, over badekarkanten, på sånn knaggrekke som henger over dørkarmen på badet eller på en krakk på soverommet. 

På gulvet.....

Men jeg leste et sted (interiørblad?) om noen som hadde slike "undersengsskuffer" som de la de brukte, rene klærne i. Det er et tips jeg tror jeg skal benytte meg av etterhvert ;)

Vi har en kurv hver som står på badet. Der blir det lagt klær som er brukt men rene. En grei løsning synes jeg.

1980 skrev:
Hmm, er det bare meg som legger klær tilbake i skapet?! Det har jeg ingen problemer med, sålenge de ikke er skitne, da går de i skittentøyskurven selvsagt. Og er det virkelig noen som vasker jeans etter en dags bruk??

Jeg vasker ikke jeans etter en dags bruk. Det ødelegger jeansen....

Det er ofte slik at jeg legger mine klær i skapet etter bruk. Skitner meg ikke helt ut i løpet av en dag. Ungene sine klær trenger stort sett en vask etter bruk.

Legger de tilbake i skapet om de er lite brukt/veldig rene og ev over skapdøra eller på kommoden. Er det lenge til det skal brukes og så rent at du vil bruke det igjen kan det fint ligge i klesskapet

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen jeg. Jeg har aldri halveis reine klær. Har jeg på meg en bukse, bruker jeg den dagen etter også. Så hiver jeg den på vask. Om natten overnatter endten klærna på gulvet foran senga eller på gulvet på bader:p

Jeg har kjøpt en stumtjener som står på soverommet. Funker helt fint :-)

søteste skrev:
Jeg skjønner ikke helt problemstillingen jeg. Jeg har aldri halveis reine klær. Har jeg på meg en bukse, bruker jeg den dagen etter også. Så hiver jeg den på vask. Om natten overnatter endten klærna på gulvet foran senga eller på gulvet på bader:p

Problemet oppstår når det den ene dagen er 13 grader og den neste 25...eller du går ut i solskinn og kommer hjem mens det snør...Triiiivelie Trøndelag! ;)

Vi har et par knagger på badet, og en knaggrekke som skal henges opp på soverommet...så mens den ligger å slenger gjør klærne det også! Enten på badet eller soverommet.

Har en kurvboks med lokk der vi har rent sengetøy på soverommet, der legger jeg halvmøkkete klær. Mannen har ganske stort nattbord, så han legger dem over der.

Barna sine halvmøkkete klær har jeg knagger til ved stellebordet :)

Guttungens brukte, men ikke skitne klær legges i ene hylla i klesskapet hans. Våre blir som regel liggende på badet, i ei kro;) Ser jo ikke lekkert ut akkurat, men har liksom ingen annen plass. Blir rart, og også veldig mye jobb å skulle legge alt i skapene våre etter noen timers bruk bare. Så da blir det liggende da. Til vi får nytt hus skal vi absolutt ha en kommode el.på badet for den slags:)

Har knagger på badet og i gangen til det+ soverommet. Jeg har et sånn walkin closet som jeg og har noen knagger i, så noe henger der. ellers så bare hiver jeg det i vask for jeg orker ikke lagre så mye halvskittent.

badekarkanten, benken på badet, kommoden på soverommet, sofaen på soverommet osv..

Jeg har noen knagger på soverommet til slikt. Mannen syns at det fungerer veldig fint å henge slike klær over stolene til spisebordet, selv om jeg ikke er helt enig.

Enten i skittentøyskurven eller i klesskapet igjen.

På knagger bak døra på soverommet til den som eier klærne. Her får ikke klærne lov å ligge på gulvet da havner de på vaskerommet fort som fy. Ikke at gulvet vårt er så skittent altså, men jeg får fnatt og litt til av klær på gulvet.

Jeg har to stoler på soverrommet, den ene bruker jeg til mine, og den andre til snuppas, siden vi kom hjem fra ferie har jeg riktignok merket at noen av mannens klær har begynt å dukke opp på stolen min   

Det er vel mangel på et system for slikt som gjør at alt blir vasket på nytt etter bruk her. Jeg bruker ikke jeans. Tights, singletter og slikt bruker jeg absolutt ikke mer enn en dag.. De dagene der jeg bruker flere plagg og dermed ikke bruker noe i mer enn et par timer, går det desverre i skittentøyet igjen siden jeg ikke har noe sted å ligge det.. Blir gjerne liggende på sengen eller noe en stund, men når jeg da kommer hjem og rydder, så ender jeg opp med å kaste det i skittentøyskurven. Liker ikke at klær blir liggende rundt..

Jeg bretter de og legger de tilbake i skapet/kommoden, ellers så legger jeg de på en stol på soverommet. Mannen har funnet seg en skuffe på badet som han bruker.

Tweak skrev:
På gulvet på badet :-/

Lurer på å investere i en korg til hver eller noe sånt, men badet er lite nok som det er egentlig...

Samme her

Back
Topp