Hvor og når ble spiren unnfanget?

Hvor vet jeg. Men ikke når. Vi er ganske aktive så hakke peiling
 
Har stålkontroll på det pga hormonsprøyte :hilarious:
 
Når? Aner ikke, men jeg vet ihverfall at denne spiren er unnfanget hjemme, mest sannsynlig i senga:p
 
Vel... En fredag tidlig i januar var jeg hos gynekolog for å fjerne spiralen min. Skulle vente på ny mens for å begynne med annen prevensjon. Gynekologen brukte ultralyd for å sjekke plassering, og fortalte at det stod et egg helt klart, og at jeg måtte unngå sex den helgen for å ikke bli gravid. Joda, vi unngikk sex både den helgen og resten av syklusen mens vi ventet på mens.

Lite tenkte vi over at vi hadde sex dagen før spiralen ble tatt ut :hilarious: Oops!
 
Vel... En fredag tidlig i januar var jeg hos gynekolog for å fjerne spiralen min. Skulle vente på ny mens for å begynne med annen prevensjon. Gynekologen brukte ultralyd for å sjekke plassering, og fortalte at det stod et egg helt klart, og at jeg måtte unngå sex den helgen for å ikke bli gravid. Joda, vi unngikk sex både den helgen og resten av syklusen mens vi ventet på mens.

Lite tenkte vi over at vi hadde sex dagen før spiralen ble tatt ut :hilarious: Oops!

Haha! Litt lik historie her. Jeg var også hos gynekolog for en sjekk tidlig i januar. Og fikk vite og se at jeg hadde hatt eggløsning på høyre side. Etterpå tenkte vi at det var fritt frem, siden vi regnet med at det var mer enn 24 timer siden eggløsning og at egget var gått til grunne. Det hadde det altså ikke..:laughing014
 
Ingen anelse her. Fødte sistemann i nov 2018 og begynte på minipillen i januar, så var overhode ikke planlagt men hjertelig velkommen da❤ skal på tul for å fastsette termin snart
 
Full kontroll, ble befruktet 17.november 2016 ;) satt inn 16.01.19 :)
 
6. August 18 på fertilitetsklinikken på st.olavs :p en liten eskimo dette her
 
Har du full oversikt over syklusen din og når dere "hoppet i høyet" ;) :p
Vet du ca når og hvor spiren ble unnfanget?
Rett før eller rett etter nyttår en gang, tror jeg. I senga vår. :)
 
Back
Topp