Hvor og når ble spiren unnfanget?

M

Moderator Kristin

Guest
Har du full oversikt over syklusen din og når dere "hoppet i høyet" ;) :p
Vet du ca når og hvor spiren ble unnfanget?
 
Jeg har ført alle syklusene mine i Flo, så har to datoer det kan ha skjedd på :D
 
Vel, har hatt sex 1 gang i år, så det er ikke så vanskelig. :p

Og jeg har uregelmessig menstrasjon, så det er ganske bra gjort med tanke på uregelmessig, pcos og overvekt at det skjedde på et svakt øyeblikk. Har tenkt over det nå i ettertid og en hel haug med googling, sikkert derfor jeg følte meg litt frisky i trusa den dagen vi så på netflx om jeg hadde eggløsning! :laughing001
 
Helt overrasket, hadde sex 4 dager før fertility friend sier at jeg hadde eggløsning, så er ganske fornøyd med det!
 
Full kontroll :)
 
Ja :angelic: en gang er faktisk nok :eek: en ødelagt kondom og her er man :Heartpink .
Eggløsningen var ifølge stripstest 3-4 dager etterpå, så man skal ikke undervurdere de små svømmerne :knegg:
 
Vel, har hatt sex 1 gang i år, så det er ikke så vanskelig. :p

Og jeg har uregelmessig menstrasjon, så det er ganske bra gjort med tanke på uregelmessig, pcos og overvekt at det skjedde på et svakt øyeblikk. Har tenkt over det nå i ettertid og en hel haug med googling, sikkert derfor jeg følte meg litt frisky i trusa den dagen vi så på netflx om jeg hadde eggløsning! :laughing001

Det sies at man kan føle seg litt ekstra gira under eggløsning :woot: eller at enkelte menn merker det underbevisst ;)
Men pcos betyr ikke alltid at det skal mye til altså! Jeg har pcos. Men både denne og førstemann ble til bare med sex en gang de aktuelle månedene :angelic:
 
En gang den perioden, for han dro bort på jobb dagen etter. Så hadde ikke helt trua, men jaggu!
 
Vi hadde sex i dusjen, ingen av oss husker det noe nærmere enn at «det var en eller annen gang etter nyttår». Noe annet enn det har det ikke vært av sengeaktivitet på en stund, så det må være da magien skjedde. Tror det varte ca 50 sekunder før vi begge var enige i at det var for ubehagelig å fortsette særlig lengre. At det kan bli barn av slikt, er for meg ubegripelig. Spesielt etter alt vi gjorde for å bli gravid med nr en. Jeg tror mannen føler seg snytt for ett år med prøvesex.

Alternativet er at jeg er med herrens barn. Jeg tror heller det var den korte runden i dusjen, men man vet jo aldri.
 
På lab’en på fertilitetsklinikken 14.01. ;-)
 
Jeg har brukt ladycomp denne måneden og den viser at egget har sluppet 6. Februar og hadde positiv eggløsningstest den 4. Februar. Så ble unnfanget hjemme i sengen.
Hadde egentlig vært gøy om det hadde klaffet sist PP for da hadde unnfangelsen skjedd på nyttårsaften :p det hadde vært en gøyere historie, hehe
Men jeg er bare glad for at det endelig skjedde da ❤️❤️
 
Back
Topp