Hvor ofte

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Triller en kort tur hver dag, 2-3ganger i uka en lengre tur på 45min - 1 1/2time :) lillesnupp nekter å sove lengre enn en time inne, mens ute i vogna sover hun i ca. 3timer.

Hver dag om vi ikke har andre planer :) blir på mellom 5-10 km!

Prøver på å gå hver dag. Men om det høljer ned koser vi oss heller inne med fyr i peisen :)

Prøver på hver dag men kommer litt ann på han vi har av planer. Men 5 ganger i uken vertfall. Varierer fra 1/2 til 1 1/2 time ;)

Alt for sjeldent!! Dagene bare flyr avsted... Har en på 6 år som bare har halv sfo plass så dagene blir litt oppstykket når jeg må ut og hente han, og foreløpig er det for langt for kroppen min å gå og hente.
Men jeg må skjerpe meg :p Nå er vi ferdig med dåpen så jeg kan tenke på litt andre ting ☺

Ikke ofte nok :( Max 2 ganger i uka.. Men vil også prøve å bli flinkere å legge småen ut å sove uten å gå lang trilletur. Er sikkert ikke så motivert til det, fordi vi mangler enda veranda og han må sove på trappa like utenfor ytterdøra :/

Ca 1 gang i uka:( Skulle då gjerne gått mer, mn her skrikes det over halve turn, så ikke så kos da nei:(
Skulle så gjerne gått mer hadde han kosa seg nedi vogna som storebror gjorde fra han var født... men lillebror har da andre planer...:/
Håper det går seg til etterhvert:)

Alt for sjelden.. Lillegutt sovner med en gang jeg legger ham i vogna og sover i 3-4 timer, så kunne godt ha gått på tur. For denne lange duppen i vogna har han hver dag :) Men er for lat så går inn istedet mens han sover :p får gjort husarbeid og slappa av og strikke da ;)

Last edited:
Litt for sjelden her også... Men det kommer veldig an på været!

Hun sover ikke så mye på dagtid, så den lille sovetiden er så deilig å bruke på meg selv, enten det er en kaffekopp eller en liten lur selv;) men har hvertfall 2 faste turer, og når vi har barseltreff og sånn så prøver jeg å gå hvis jeg da rekker å gå hjem før henting i bhg:)

Back
Topp