Hvor ofte vasker du?

Går fort noen år mellom hver gang :p

Det er innbygd her, sååå aldri? :P
Mannen vasker rett som det er bak vaskemaskin/tørketrommelen :) er så mye edderkopper der, så det tør jeg ikke!

det er innebygd her å er skudd fast i veggen .. så går ikke :O :O :O
bak vaskemaskinen ca 2-3 ganger i året ? men er faktisk ikke så mye dritt under og bak den :P

Vaskemaskin og tørketrommel er bygd inn under en benk, så de blir kun tatt frem ved behov. I år er det vasket under der 2 ganger.
Bak og under kjøleskap blir sjeldent da men iallefall 1-2 ganger i året. Oppvaskmaskin og stekeovn er innebygd, så der blir det ikke skittent.

Jeg gjør det aldri, hvitevarer er store og tunge. :p Jeg får heller mannen til å gjøre det, ber ham om det sånn ca hver tredje mnd. :D

Bare dersom noe av det er fremme for en eller annen grunn. Og det skjer godt som aldri :p

Har innebygd ovn, kjøleskap og oppvaskmaskin, så der vaskes det aldri (kommer jo ikke til der uansett). Vaskemaskinen flytter jeg på én gang i året eller oftere dersom jeg må og da vaskes det selvsagt under og bak maskinen. Den står i et hjørne, trangt å komme til fordi vi har baderomsmøbler og badekar i nærheten ;).

Vasker under tørketrommel og vaskemaskin én gang i mnd, vasker badet hver søndag sånn skikkelig. Kjøleskap, oppvaskmaskin og komfyr har vi også fremme én gang i mnd. Prøver å vaske ned kjøkkenet en gang i mnd pga skapene blir så ekle av at det stekes å sånn. Syns det fungerer veldig rå :-)

Aldri siden alt er integrert på kjøkkenet. Vaskemaskin tok jeg da den ble tatt ut for reperasjon, da hadde den stått der i to år og det så ikke så ille ut. Står godt "pakket inn" i innredningen. Da jeg hadde den frittstående på badet så var det vel en gang i året/halvåret. Støvsugde med røret alltid bak og så langt under som mulig hver uke.

Alt på kjøkkenet er innebygd , vaskemaskinen står rett på murgulvet i kjelleren. Så må nok svare aldri;)

Back
Topp