Hvor ofte vasker du?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hvor ofte vasker du bak og under kjøleskapet, oppvaskmaskinen, komfyren, tørketrommel og vaskemaskinen?

Nei, altså... Vaskemaskinen står nede i kjelleren. Der er det mur på gulv og vegger, så jeg har ikke store planer om å prøve å vaske der.
Oppvaskmaskin og komfyr er innebygd, så det er litt trøblete å vaske under og bak de. Kjøleskapet har jeg sjanse i havet til å flytte på, så der tar jeg der jeg kommer til.

Her er det altfor sjeldent. Komfyren er innebygd. Men det er noen cm mellom ovnen og benken på hver side. Og der havner det gjerne smuler osv.

Kjøleskapet er ikke innebygd. Men usikker på hvorvidt den er mulig å vippe frem eller ikke :P

Alt for sjelden :( en gang i året kanskje... :oops:

Alt er innebygd på kjøkkenet. Bak vaskemaskinen, øhhm, bodd her et år, å ikke gjort det på den tiden :p:D

Ups..der sa du noe :p
Alt for sjeldent..kan ikke huske sist!
Kanskje i morgen?

ikke ofte nok hvertfall O.o

Alt er innebygd, og alt er 6 mnd gammelt, så det har jeg ikke tenkt på :p ikke aner jeg Hvordan jeg skulle fått det til heller :)

Blir jeg kastet ut av tråden om jeg sier aldri?:P Typ når vi flytter! Haha! Med unntak av bak komfyren da, for det er en glippe bak den så der må vi vaske. Kanskje annen hver mnd er vi bak der.

Alt på kjøkkenet er innebygd:)
Bak vaskemaskin og tørketrommel hver måned:)

Skal nok vaske bak den dagen vi skal selge kåken, men ikke før :oops:

Sjelden! Vasker rundt komfyren da, siden der er store glipper rundt. Men bak kjøleskap og vaskemaskin/trommel blir det vel bare til at jeg stikker inn støvsugeren en gang i blandt :p

Alt er innebygd på kjøkken. Det var nytt for 1,5 år siden . Så aldri der :p kanskje ver 6 mnd før det ble innebygd :p
Vaskemaskin og tørketrommelen står i kjelleren på vaskerommet. Som eg vasker for sjeldent :p bak kanskje 1 gang i året :p

Alt for sjeldent, jeg klarer ikke å få flytta kjøleskapet eller komfyren slik at jeg får kommet til og vasket uten hjelp. Bak vaskemaskinen tar jeg når jeg vasker badet da det er lett å komme til der.

Back
Topp