Hvor ofte vasker du?

Hvitevarene på kjøkkenet er innebygd så aldri. Vaskemaskin og tørketrommel har jeg aldri tatt fram for å vaske bak, men jeg burde kanskje gjøre det :p

Kjøleskapet har jeg tatt når jeg ser det er mye smuler osv så det blir flyttet på ganske ofte. Er hjul på:)
Vaskemaskinen er verre men burde vel tatt det litt oftere.
Under kjøkkenbenken skal jeg definitivt ta oftere. Har ikke tenkt på den engang nesten, mem nå som vi pusser opp så ser jeg hvor mye dritt det har samlet seg der:p

ofte. sist va i slutten av aug. no går eg med gips på foten til 13 okt så blir ikke noe vasking bak vaskemaskinen før den er av

Nei det skjer nok så og si aldri :p

Blir jeg kastet ut av tråden om jeg sier aldri?:P Typ når vi flytter! Haha! Med unntak av bak komfyren da, for det er en glippe bak den så der må vi vaske. Kanskje annen hver mnd er vi bak der.
Hadde tråden vært rettet mot de som regelmessig vasker bak der så hadde du ligget tynt an ja :P ha ha ha ha :D

Så lenge dei ikkje er innebygd, blir det ca 2-4 gonger i løpe av året. Men no har det vore stille pga graviditet og eg gruar meg til å gjera det :P

Toppen en gang i året. Eller når noe må tas fram av en eller annen grunn, det hender jo også. Var veldig gøy da jeg synes jeg hørte vann som rant på vaskerommet. Kom inn og så at røret bak vaskemaskina hadde falt ut av avløpsrøret, så alt vannet rant rett ut på gulvet. Men vi fikk i hvert fall vasket vaskerommet skikkelig! Og fant ut at gulvet hadde rett fall, så vannet havnet i sluket :)

Aaalt for sjeldent. Det som tas oftest er vel bak kjøleskapet da jeg er litt yrkesskadet:p Vet hvor varmt det blir bak, men gjelder sikker de andre hvitevarene også:p

Støvsuger bak vaskemaskin hver uke, det andre tror jeg er innebygd. Hmm, hat liksom ikke reflektert så mye rundt det.

Spyler under vaskemaskinen når jeg vasket badet, ellers aldri de øvrige :p

Hver uke. Utenom bak kjøleskapet, det er mer 2-3 ganger i året.

Nei det skjer ikke ofte... Leier nå så da tenker jeg ikke på sånt:)

Back
Topp