Hvor ofte vasker dere hus?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Støvsuger dere oftere?

Jeg vasker nok ikke så ofte... Men robotstøvsugeren går døgnet rundt :P

Støvsuger hver dag, mopper noen ganger i uka. Tørker støv når jeg ser det er nødvendig.

Støvsuger flere ganger enn jeg vasker, ja, men vasker alle gulv samt tørker støv én gang i uken. Bad og kjøkken tas oftere.

Støvsuger hver dag. Tørker støv og vasker gulv 1 dag i uken, eller oftere ved behov

Støvsuger hver dag. Vasker vask/do på bad hver dag. Vasker huset ordentlig en dag i uka. Gulvet tas ett par-tre ganger i uka alt etter hvor mye flekker det er.

Støvsuger hver eneste dag, kan ikke annet da vi har en hund som røyter ekstremt. Vasker gulv og bad 2 ganger i uken. Tørker støv og skifter på senger en gang i uken.

Det er mest meg som vasker i dette huset...jobber borte fra hjemmet så fridagene brukes på rydd og vask :p

Kunne ønske jeg hadde robotstøvsuger. Mannen min støvsuger daglig, så der er nesten det samme. Gjør noe husarbeid hver dag

Støvsuger og vasker over kjøkkenbenker hver dag. Vasker gulv, tørker støv og vasker bad en gang i uka.

Støvsuger gulv hver dag og lister/andre overflater. en gang i uken. Rundvask av bad 1 gang i uken. Gulv etter behov. Vasker av kjøkkenbenk hver dag og baderomsinnredning etter behov.

Do og vask kjøkkenbenk spisebord og stuebord hver dag. Støvsuger hver dag. Vask av gulv en gang i uka

Støvsuger kanskje en gang i uken. Vasker gulvene hver andre mnd, eller flekkvask ved behov (som vil si daglig på kjøkkenet fordi hundene liker å dra maten sin utover når de spiser...). Kjøkken blir vasket sånn litt hver dag. Bad en gang i uken. Alltid ryddig her. :)

Vi flytter til hus i løpet av året, holder på å renovere nå, og da antar jeg vi må støvsuge langt oftere. Derfor skal vi kjøpe robotstøvsuger. Vi bor i blokk nå, høyt oppe, så går av oss det meste på vei opp trappene. Blir veldig mye mindre støvete og skittent her enn hos dem jeg har vært hos som bor på bakkeplan. Det hjelper også å ikke ha barn :p

Roboten går hver dag i stua, og flere ganger i uka i øvrige rom.

Før bekkenløsningssmertene dukka opp ble gulvene i snitt vaska en gang i uka, men etter behov. Jeg vasker ikke rene flater bare fordi. :p Nå som mannen har eneansvar sender han heller roboten en ekstra gang. Litt mye annet som må prioriteres på fritiden (husmaling, skifte tak og vegger på et rom og sånne ting).

Jeg brukte å støvsuge et par gabger i uken og vaske huset på lørdagene fast tidligere, nååå har ting blitt litt snudd på hodet siden lille ble større, så har hun for det første blitt livredd støvsugeren, så vi bruker den ikke like mye for hun gråter og roper sånn og blir tydelig redd når vi skrur den på. Men vi vasker gulvet veldig ofte kå med en slik liten propell som er så mye på gulvet. Så vasker gulv i perioder hver dag og noen ganger blir det ca anenhver dag,

Støvsuger hver dag/annenhver dag siden vi har hund... hater hundehår i trappa.. prøver å vaske alle rom 1 gang i uka.. kjøkken og bad noe oftere

Når jeg gidder eller det ser for gale ut...
Takk:D
Følte meg litt lite husmor når jeg leser svarene til alle de andre, for vi har ikke ordentlige rutiner på husarbeidet :p (støvsuger som regel hver dag, spesielt der vi spiser. Og tørker kjøkkenbenkene, men ellers ser jeg det andre ann)

Takk:D
Følte meg litt lite husmor når jeg leser svarene til alle de andre, for vi har ikke ordentlige rutiner på husarbeidet :p (støvsuger som regel hver dag, spesielt der vi spiser. Og tørker kjøkkenbenkene, men ellers ser jeg det andre ann)

Jeg kaster ikke bort tid på noe som nå gjøres hver dag for å se skikkelig ut. Vi er ikke mer syke enn andre og ikke har vi daua heller. :P

Back
Topp