Hvor ofte vasker dere hus?

Støvsuger hovedetasjen daglig. Speil og vask på badene vaskes 1-2 ganger for dag. Dusjen og badekaret vasker jeg hver gang jeg dusjer. Kjøkkenbenker, bord på stue og kjøkken tas 2 gang for dag. Ellers så får vel det andre en runde med vaskefilla 1 gang i uka og sengetøy skiftes en gang i uka

Jeg kaster ikke bort tid på noe som nå gjøres hver dag for å se skikkelig ut. Vi er ikke mer syke enn andre og ikke har vi daua heller. :p
Samme her:hilarious: det ser helt greit ut som regel, ikke flau for å få folk på spontant besøk, og da tenker jeg at det er fint nok:p

Støvsuger daglig, tørker overflater på badet daglig, tørker støv 2-3 ganger i uka, tørker over kjøkkenbenker, kjøkkenbord og stuebord daglig, vasker badet en gang i uka, vasker over gulver en gang i uka. Har en som ikke kan ha det så støvete pga helsen, samt jeg har husstøvallergi.

For sjeldent :p

Bad og kjøkken tørkes av ca daglig. Tar det litt mer grundig ei gang i uka ca.

Støvsuger ellers ca 1 gang i uka, merker fort om det går lengre tid... vasker ikke gulvene så ofte...

Støvsuger hver dag, vasker golv annenhver dag. Tar badet 2 ganger i uka før baby skal bades, kjøkkenet blir griseskrubba hver kveld for der har jeg en liten form for ocd tror jeg :p Har en sønn med forskjellige utfordringer som gjør at vi må ha det strøkent til enhver tid ellers går han helt amok. Han løper også rundt med maten sin når han spiser så det blir fort en del mer gris og søl her enn det som er vanlig.

Bord, kjøkkenbenken ol. vaskes daglig.
Til vanlig vasker jeg huset ca. 1 gang per uke. Da tenker jeg støvtørk, vask av overflater og gulv. På vinter støvsuger vi vel 1-2 ganger per uke. Og om sommeren hender det vi er nødt å støvsuge nesten hver dag.
Noe oftere enn det føler jeg ikke er nødvendig. Og såklart tørker vi over feks. Vasken og doen på badet oftere v/behov. Men det gjør jeg som regel uten å tenke så mye over.

Tydeligvis veldig sjeldent i forhold til mange :p
Vi støvsuger ca annenhver dag, og tørker av kjøkkenbenken og spisebordet etter bruk. Ellers tar vi støvtørk og badvask når det er behov for det. Gulvene vaskes sjelden...

Jeg går robotstøvsugeren hver dag. Gulvene vasker jeg ved behov eller annenhver uke. Overflater etc ved behov, før/etter mat osv. ;)

Støvsuger ca annenhverdag, og vasker bad ved behov. Gulvvask mye sjeldnere :rolleyes:

Golvet støvsuger eg hver dag. Bad tar eg litt hver dag. Støv efter behov. Men eg får sånne rykk og helt pløtsligt gjør mye av allt visse dager :p
Vinduer elsker eg att vaske så de vasker ofte .

Golvet støvsuger eg hver dag. Bad tar eg litt hver dag. Støv efter behov. Men eg får sånne rykk og helt pløtsligt gjør mye av allt visse dager :p
Vinduer elsker eg att vaske så de vasker ofte .

Vasket vinduene for første gang etter at vi flyttet inn for 7 år siden, i forbindelse med salget på leiligheten. Ante ikke at vinduene kunne snus slik at man kunne stå trygt på innsiden og vaske utsiden :hilarious:

Angrer sånn på at at de ikke har vært vasket før, det ble så stor forskjell. Skal definitivt ha rene vinduer på det nye huset :p

Vasket vinduene for første gang etter at vi flyttet inn for 7 år siden, i forbindelse med salget på leiligheten. Ante ikke at vinduene kunne snus slik at man kunne stå trygt på innsiden og vaske utsiden :hilarious:

Angrer sånn på at at de ikke har vært vasket før, det ble så stor forskjell. Skal definitivt ha rene vinduer på det nye huset :p
Har slev 2 st vinduer som er vendbare. Så har vi 2 store i stuen som er 2,15 brede de er værre att vaske på utsiden.

Håper stadig jeg skal bli flinkere har altfor mye rot som gjør meg kvalm, så prøver å prioritere det. Så i dag har jeg ryddet masse på matboden, eller det som egentlig skal være matbod...

Back
Topp