Hvor ofte trener du?

Vi er i bevegelse da ;) det er en god start :D jeg har zumba fitness og wii fit og sånn wii board. En dag skal jeg blåse støvet av og danse litt zumba, EN DAG :D

Haha, kjenner til den der "eeeen dag" ;) jaja, så lenge vi ikke baaare sitter i ro, så må det være godt nok :)

Jogger hver helg, også sykler jeg med ongene til barnehagen i sykkelvogna hver ukedag pluss at jeg sykler til jobb (og her er det bare bakker!!!)
Meldte meg inn i treningssenter sist uke så når jeg har barnefri/vakt skal det trenes der :D

Så sjeldent at det ikke egner seg på trykk engang.... :p

Klatring? Så tøft! Jeg har så lyst til å prøve men må bli litt lettere først. Er det ikke litt skummelt da?

Kjempegøy hobby :D gleder meg til å returnere nå i høst :)
Det som er supert med klatring er at man ikke trenger noen ferdigheter. Men litt guts ;) starta på snop og brusfri diett i helga, så nå skal vekta litt ned innen jeg starter opp. Så klatreselen min passer litt bedre ;)

Skummelt er det, men skikkelig adrenalinrush når man når toppen, eller kommer seg bare litt høyere enn sist ! Gøy trening fordi det ikke bare er å springe på ei tredemølle eller løfte noen vekter (noe jeg ikke klarer:p) innså første gang jeg prøvde at jeg hadde visst høydeskrekk!:p men etter noen ganger var den barrieren brutt. Måtte bare komme meg til toppen en gang ;)

Back
Topp