Hvor ofte trener du?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Og hva trener du?

Jeg trenger inspirasjon og ett spark i baken.
Intervalljogget 3 km i går. I dag er det styrke og svømming. Men drt er jo så kjedelig.

Og hva trener du?

Jeg trenger inspirasjon og ett spark i baken.
Intervalljogget 3 km i går. I dag er det styrke og svømming. Men drt er jo så kjedelig.
Til vanlig - 3 ganger i uka. driver med klatring :) vært opphold siden jeg har vært gravid. Starter opp igjen så snart kroppen tillater det ;)

Prøver å få tre økter i uka. Ukens første økt blir i dag. Jogging eller hjemmestyrke, avhengig av hva som passer med mannens planer.

Før og første halvdel av svangerskapet trente jeg 2-3 ganger i uken. Så fikk jeg svangerskapsforgiftning og ikke kommet skikkelig i gang etter fødselen for 8 måneder siden. Men prøver å gå minst 1 tur hver dag så sant været ikke er altfor gale. Svømmer litt innimellom men allergisk mot klor så prøver å ikke gjøre det for ofte.

Prøver å trene hver dag pga korsbåndskade. Nå trener jeg mye styrke og løping sammen med mannen:)

Trener 5-6 ganger i uka. Trener både styrke og hiit, som står for høy intensiv intervall trening :)

Altfor sjeldent, men begynte igjen nå for 2 uker siden og har hatt 7 økter på den tiden, styrke og kondisjon det går i her. Må sparke meg hardt i ræven hver gang jeg skal, men bedre nå når jeg trener med en venninne, kommer litt lettere i gang og er mye kjekkere og man har noen som pusher meg litt mer :)

Jeg må egentlig trene 2-3 ganger i uken. Og da styrke. Styrketrening er ikke min favoritt, men det er helt nødvendig.
Nå om dagen blir det mest raske gåturer.

Har ikke kommet ordentlig i gang ennå, det er over et år siden fødselen. Tok 10 mnd før bekkenløsningen tillot trening, den satt hardt i... Nå er delmålet å få inn minst én styrkeøkt i uka, og ta det derifra. Hovedmål er trening 2-3 ganger i uken, samt å lære meg å like jogging/kardio. Liker veldig godt styrketrening da.

Ikke ofte nok. Men har planer om å trene når jeg blir ordentlig frisk igjen da.

Har begynt å trene nylig... :P Trener 5 dager i uka ca og gjør den 30 day shred.

Idag skal vi ha pitabrød og salat pluss tacokjøttdeig.

Nå for tiden er jeg bare ute å "vagger" til kynnere kommer å tar meg, eller gjør litt yoga hjemme ;) Før jeg ble gravid og i begynnelsen trente jeg styrke og intervalller 3-4ganger i uka, men ble bare mindre og mindre trenger når det nermet seg sommeren og magen ble større. Så ser frem til å få begynne på igjen etter graviditeten :)

Før graviditeten 3-5 styrkeøkter i uka,pluss 1 trappetrening...geriljarunder etter styrkeøktene.
Nå er det minimalt,kanskje 1 styrkeøkt i uka,pluss noen gåturer med hunden vær dag

Per nå, 2 dager i uken.

Må få inn vanen, så øker jeg til 3.

Yoga og pilates.

To ganger i uken. Saltimer med step og tabata, og kondisjon/styrke med ball og slikt. Liker å ha faste dager og klokkeslett å forholde meg til. :)

Back
Topp