hvor ofte passer besteforeldrene barna?

De tre årene jeg har gått på skole, har de passt ungene masse. Dette fordi eldste begynte på skolen samme året jeg begynte, og vi har ikke SFO her. Hadde ikke kunnet gå på skole hadde det ikke vært for mamma og pappa (mannen min reiser på båt)

Ellers passer de de om vi skal på fest, men det er ikke ofte. Søsteren min sitter barnevakt her hvis jeg skal på klubb eller noe annet på kveldstid.

Vi må stort sett spørre (eller guttene spørr selv...) med mine yngste søsken er 14 og 16 år, så så de har liksom sitt å ta seg av også. Mamma jobber i barnehage mens pappa også er på båt, så skjønner at mamma er sliten når pappa er ute.
Sjelden de sier nei om vi spørr.

Svigermor spørr vi veldig sjelden, for hun er litt på flaska, så jeg/vi stoler ikke på henne rett og slett. Ikke liker jeg henne så godt heller[8|][:-] 

Han har aldri vært hos min pappa, og kommer sikkert ikke til å være det noen gang.
Han har overnatta hos mamma 2 ganger, og blitt passet på 1 gang (den gangen blir i kveld faktisk, vi skal på kino)
Svigers har hatt han 2 ganger på overnatting og passet han 2 ganger mens vi har vært i sverige.
Så vi låner han ikke bort så ofte. Svigers maser en del, men jeg vil ikke. Mamma har ofte nok med seg og sin familie (helt greit for meg),
men hun sier ja når vi spør.

Så ofte de får lov...hehe!
Svigermor vil gjerne ha hu der masse. Så hu spør gjerne før jeg rekker å tenke på å spørre. Nå i sommer så har hu vært på overnatting ca 1 gang i uka også...

De passer ofte. De stiller alltid opp hvis vi trenger hjelp og de har mulighet til å passe. Ofte spør de selv og om å få passe.
Ungene har vært hos svigers i helga fordi svigermor hadde så lyst[:)] Vi er utrolig heldige som har 2 par med gode besteforeldre, og så er våre unger eneste barnebarn på begge sider..

Her passer både mommo og moffa og besta "ofte" Snuppa er hos besta si enkelte ettermiddager om jeg skal jobbe kveld og sambo må jobbe litt ekstra. Hun storkoser seg og vil sjeldent hejm når det er jeg som henter henne[&:] Foreldrene mine bor 2 timer unna og har hun på helgabesøk innimellom[:)] Er veldig heldg med besteforeldre som gjerne passer og som snuppa storkoser seg med!

Mamma bor et stykke unna, hun passer gjerne vesla om vi skal ut en kjapptur. Mamman til sambo har ikke passet henne enda..

Back
Topp