Hvor ofte krangler dere?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hvor ofte krangler du og din partner? Hva krangler dere om?

Her er skjer det veldig sjeldent at vi var en stor krangel. Men vi kan småkrangle litt av og til. En ting som irriterer meg er for eks at jeg bretter klærne hans pent og legger de i klesskapet. En uke senere ser det helt jævlig ut...

Vi kan diskutere og ha småkrangler hver dag, men sånn skikkelig krangle kanskje et par ganger i mnd. Går mest på husarbeid! Han mener jeg skal gjøre alt, jeg mener han kan i det minste sette inn og ta ut av oppvaska, men når han må bli mast på om og om igjen, blir det dårlig stemning og småkrangling...

En gang i skuddåret :p
Gidder ikke å bruke energi på å irritere meg over småting osv, og om det er noe så snakker vi om ting istedet for å krangle om det:)

Vi krangler så og si aldri :) hvis vi er uenige om noe så snakker vi ut og kommer fram til en løsning som passer for begge to :D

Vi krangler ikke, vi slutter å snakke. Idiotisk. :p Vi begynner å bli bedre da, dvs. sambo begynner å forstå at det ikke løser noe å bli sur og gå.

Det jeg blir sur for er skjevfordelt bidrag hjemme (husarbeid), og ikke minst initiativ til å gjøre ting hjemme. Utsettelse av ting som skal gjøres, at jeg må mase. Og at sambo er et dovendyr, ikke står opp om morgenen og kommer sent hjem fra jobb.

Sambo blir gjerne bare sur for at jeg er sur, eller for at jeg kritiserer måten han gjør ting på (han gjør bare ting halvveis, og jeg klager på det). Eller kritiserer at han ikke gjør ting. :p
Hvis han ikke får nok fysisk nærhet blir han også sur. Jeg er ikke noen koseperson i utgangspunktet, og når han ikke gjør ting hjemme får jeg enda mindre lyst til å "belønne" ham med kos ++. Han greier ikke å skjønne sammenhengen.

Alt for sjeldent? :P Tror ikke vi har kranglet på ei årrekke jeg. Vi diskuterer oss frem til ting støtt, men som oftest med en hyggelig tone siden vi har et felles mål om å ha det så bra som mulig :-)

Vi kan diskutere og ha småkrangler hver dag, men sånn skikkelig krangle kanskje et par ganger i mnd. Går mest på husarbeid! Han mener jeg skal gjøre alt, jeg mener han kan i det minste sette inn og ta ut av oppvaska, men når han må bli mast på om og om igjen, blir det dårlig stemning og småkrangling...
Har vi samme liv? Hehe. Er sånn her også. Men han kan brette klær men de kommer sjeldent lengre enn spisestua. Skikkelig irriterende.

Føler ikke vi krangler sånn skikkelig, mer at vi diskuterer og kan bli litt småirritert (?) :p har aldri hatt en stor krangel, men vi har ikke vært samen så lenge heller, bare litt over ett år.

Da går det mest i husarbeid. Kommer ikke på noe annet som det "diskuteres" om. Jeg er jo hjemme, så klart skal jeg gjøre mest, men om jeg ber han om å gjøre noe, så er det verdens ende. Eller han gjorde det sist gang :p skikkelig teit når en tenker over det.

Liker ikke bruke tid og energi på krangling, la det fra meg for en stund siden :p heheh

Ikke ofte vi krangler og det utløses som regel egentlig bagateller, men er kansje trøtt og slitten og mange små ting kan jo bli stort

Vi krangler ikke, vi prater om tingene på en ordentlig måte.
Mannen er vokst opp i en familie med mye krangler, dramatikk og hyl og skrik og var tidlig tydelig på at den måten å kommunisere på ikke fungerer.
Jeg har aldri likt å krangle og synes i grunn det er mye greiere å snakke ut om ting på en sivilisert måte :D

Vi krangler så å si aldri, men diskuterer det gjør vi :p Om noe plager oss så snakker vi sammen, det ble vi enig om for lenge siden. :)

Tror vi har hatt én krangel de siste fem årene. Ellers diskuterer vi, men sjeldent eller aldri at vi hever stemmen og blir forbanna på hverandre. :)
Men vi har en hellig regel om at det ikke under noen omstendigheter er lov å hinte! Er det noe som irriterer oss, så må vi ta det opp på en ordentlig måte. Er det ikke "stort nok" til at vi føler det er behagelig å diskutere, så er det ikke lov å irritere seg heller. Og det funker veldig bra! :P

Det blir stort sett om det samme; Svigers:p

Vi krangler :D må litt krangling til for å få litt spenning! Vi krangler om ingenting egentlig. Kanskje jeg bare våkner litt sur, han også så er vi i gang :p

Diskuterer men det er mer når vi begge er slitene :p aldri kranglet. Alltid vært flinke til å prate ut om hva som har vært problemet :)

Back
Topp