Hvor ofte krangler dere?

Har aldri store krangler for vi er enige om det meste , men kan irritere hverandre og småkrangle en hel del

Veldig sjeldent vi krangler. Kan gå år i mellom, men blir irritert innimellom. Irriterer meg av og til over at han er litt for streng med ungene, gjør tidvis lite i hjemmet osv. Er ikke noe alvorlig uansett. Han er verdens beste pappa og mann 90% av tiden:p

Ingen store krangler enda, jeg har gått før det ble skikkelig ille, for jeg kan si ting jeh ikke egentlig mener...

Nå i det siste har jeg vert på randen til å klikke pga treg oppusing og at han roter. Når en finner ispair på kjøkkenbenken over søpla... Daah! Åh

Krangler sjelden! :-) Men de få gangene vi har hatt "opphetede diskusjoner", så har det som regel vært når hans eks (altså mora til mine bonusbarn) kommer med håpløse krav som han går med på... Han innser ikke selv at hun har ham rundt lillefingeren enda, og det er en ting jeg irriterer meg grønn over! :-P Han har blitt mye bedre på å si nei til ting da ;)

Sjelden vi krangler skikkelig, når det skjer er det dessverre ofte om min mor :-/ Jeg har en blanding av veldig nært og litt anstrengt forhold til min mor. Hun mener det alltid godt, men blander seg alt for mye i hva og hvordan vi gjør med barna og egentlig det meste annet også. Han sliter med å takle dette, egentlig jeg også, men greier ikke sette ned foten og ønsker å beskytte henne på en måte.
bortsett fra det er det litt irritasjon og småkrangling/diskusjon innimellom, men ikke så mye. Jeg har alltid hatt problemer med krangling, får sånn ekkel/uggen følelse av det.

Back
Topp