Hvor ofte har du kontroll?

Jeg er hos jordmor hver 4uke + at jeg er hos legen på sykehuset/ultralyd hver fjerde uke så går 2uker mellom hver sjekk..

Vi aller fleste har det jevnt over 1.gang i mnd da altså :) (og noen både lege og jm) Greit det ikke bare er jeg som vil ha det slik :p

Ringte forresten idag og fikk time til jm neste uke :) - hun heller skjønte ikke helt hva tanken var ifht at det var 7uker mellom..

Jeg går til jordmor hver 4. Uke, og skal på ultralyd hver 4. Uke frem til fødsel :)

Jeg går til legen hver 4. uke samme med ernæringsfysiolog og sykepleier og nå får jeg ul på sykehuset hver 4 uke.. travelt

Går hver 4 uke hos JM :)

Jeg er annhver gang hos lege og jordmor. Så har kontroll hver 14 dag og ultralyd hver fjerde uke..
Føler jeg ikke gjør noe annet enn å gå til kontroll..

Eg er hos lege og jordmor en gang i mnd, og kommunal jordmor anna kvar veke + lungelege kvar veke. Puh.. Pluss at eg har vore hos fastlegen min kvar 3 veke.. Takk gud for at helsevesenet sender ut tekstmelding, ellers hadde teflonhjernen tatt over og eg hadde nok glømt/surra tidspunkt og dato;p

Eg er hos lege og jordmor en gang i mnd, og kommunal jordmor anna kvar veke + lungelege kvar veke. Puh.. Pluss at eg har vore hos fastlegen min kvar 3 veke.. Takk gud for at helsevesenet sender ut tekstmelding, ellers hadde teflonhjernen tatt over og eg hadde nok glømt/surra tidspunkt og dato;p

oii.. det var mye å holde styr på ja :p

Nå i januar har jeg vært hos Jordmor ca hver 14.dag. Tok den glukosebelastninga og masse andre blodprøver. Alt var bra annet enn blodprosent (9,7) og jernlageret (4!). Så igår var jeg på sykehuset og fikk jern intravenøst, må to ganger til i neste uke.
Så får vi håpe at det hjelper og at jeg kvikkner til litt :-)

jeg går til jordmor hver fjerde uke.

Forrige svangerskap hadde jeg annahver gang jordmor og lege, så da var det hver andre uke. Da fikk jeg beskjed om at det var vanlig med oftere kontroll når man var førstegangsgravid. Pluss at jeg hadde høyt blodtrykk fra uke 20 ca.

Nå er alle prøver fine, så da syns jeg det er helt greit med kontroll bare en gang i mnd.

Nå i januar har jeg vært hos Jordmor ca hver 14.dag. Tok den glukosebelastninga og masse andre blodprøver. Alt var bra annet enn blodprosent (9,7) og jernlageret (4!). Så igår var jeg på sykehuset og fikk jern intravenøst, må to ganger til i neste uke.
Så får vi håpe at det hjelper og at jeg kvikkner til litt :-)

godt det meste var bra da :)
vil tro du skal kvikne til litt mer når du får mer jern :')

Her er det hver fjerde uke hos jordmor (hvis det ikke er noe ekstra). Er hos legen innimellom pga sykemelding. Er glad for at svangerskapet følges opp av jordmødrene her. De er veldig dyktige. Legen (vikar for fastlegen) min kan fint lite.. Blir både jordmor og ultralyd i uke 32. Det får alle tilbud om her :) Blir vel oftere oppfølging fra uke 36 også.

Back
Topp