Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er hos jordmor hver 4uke + at jeg er hos legen på sykehuset/ultralyd hver fjerde uke så går 2uker mellom hver sjekk..
Jeg går til jordmor hver 4. Uke, og skal på ultralyd hver 4. Uke frem til fødsel
Jeg har høyt blodtrykk og er litt overvektig.. Og fordi jeg tidligere har hatt svangerskapsforgiftning vil de ha meg under oppsyn Fint de følger medHva mer skjekker du?..
Jeg har høyt blodtrykk og er litt overvektig.. Og fordi jeg tidligere har hatt svangerskapsforgiftning vil de ha meg under oppsyn Fint de følger med
Det er det ;-)aaahh.. bra du får oppfølging da
må nå vær kjekt å få se mageboeren så ofte å
hvorfor så ofte på ul?
Eg er hos lege og jordmor en gang i mnd, og kommunal jordmor anna kvar veke + lungelege kvar veke. Puh.. Pluss at eg har vore hos fastlegen min kvar 3 veke.. Takk gud for at helsevesenet sender ut tekstmelding, ellers hadde teflonhjernen tatt over og eg hadde nok glømt/surra tidspunkt og dato;p
Nå i januar har jeg vært hos Jordmor ca hver 14.dag. Tok den glukosebelastninga og masse andre blodprøver. Alt var bra annet enn blodprosent (9,7) og jernlageret (4!). Så igår var jeg på sykehuset og fikk jern intravenøst, må to ganger til i neste uke.
Så får vi håpe at det hjelper og at jeg kvikkner til litt
godt det meste var bra da
vil tro du skal kvikne til litt mer når du får mer jern :')