Hvor ofte har du kontroll?

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Hvor ofte har du kontroll og hvem går du til? :)
jeg ville ha 1 gang i mnd og har gjort det til nå, men ble satt opp med 7uker mellomrom da kommunen her tydeligvis mener jeg skal til legen for samme skjekk jm gjør.. (noe jeg ikke hørte noe om å måtte finne ut selv)
synes dette er litt rart da jeg har fått høre at man selv kan velge.. hmm..!

Derfor lurer jeg.. hva gjør dere?:)

ja sant.. legen sendt mæ rett te jm på første kontroll.. han følte ikke han hadde nok kompetanse :s og nå skal jeg tydeligvis dit.. tror jeg må ringe å be om en ekstra skjekk.. synes det e lenge å vente te uke 32.. e jo bare i uke 27 :o

Jeg hadde egentlig planer om å bare gå til jordmor i svangerskapet, men var først hos legen og da virket det som at han tok det som en selvfølge å gå til begge så virket som at jeg ikke fikk velge da jeg ikke fikk noe spørsmål om det.. så jeg går annenhver gang hos jordmor og lege på kontroll, og det går ca. 4 uker mellom hver kontroll siden jordmor sa jeg ikke trengte å gå oftere :-) neste svangerskap skal jeg sørge for at jeg kun går på kontroller hos jordmor og ikke lege for syns jordmor er bedre og har bedre tid til meg enn hva legen har :-)

Før jul hadde eg ganske sjeldent time
hos jm. Nå etter jul hver 4. Uke. Har ikke hatt timer hos legen på halvt år (med unntak av blodprøver :p)

Gått hos jordmor en gang i mnd.
Nå vil hun ha meg der om 14 dager igjen pga oppfølging da...

Jeg har bare vært hos jordmor en gang i uke 24 og skal dit igjen idag.. jeg er til legen hver mnd pga sykemelding, og bare bestiller time hos jordmor når jeg ønsker..

Legen ca en gang i mnd nå. Ikke følt behov for jm denne gangen, blitt godt fulgt opp av legen min siden august pga ekstrem kvalme.

Går det jordmor ca en gang i måneden:) i tillegg er jeg til lege for å følge opp i forhold til sykemelding;)

Hver 4.uke hos jordmor på sykehuset :)

Går til jm hver 4. Uke nå siden desember. Og lege hver 4. Uke men kun for sykmelding, han spør ikke om noe rundt svangerskapet ellers slik jm. Har noen blodprøver jeg får oppfølging med lege på da, pga rh negativ.

Hos jordmor ca hver 4 uke :-)

Back
Topp