Hvor ofte har dere sex?

Fornøyd med det ja :)
Vi har jo som alle andre perioder der det går lengre tid mellom pga syke barn eller barn som våkner på natta. Men sånn vanligvis så er det 3-4 ganger. Annen hver dag ca ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Er man heldig her så kan det bli så mye som annenhver uke, og jeg skal ikke skjule at det skaper frustrasjon... Jeg forsøker så godt jeg kan å ikke la det gå utover fruen. Til gjengjeld så er det jo fantastisk hver gang da
 
Er man heldig her så kan det bli så mye som annenhver uke, og jeg skal ikke skjule at det skaper frustrasjon... Jeg forsøker så godt jeg kan å ikke la det gå utover fruen. Til gjengjeld så er det jo fantastisk hver gang da
Åja, men fa får jo ikke dere laget no barn sammen uansett.
fa hadde keg blitt frustrert !
Blir det når jrg går uten i mer enn 2 dager !

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Ikke mye nå som jeg har masse kynnere og nedpress, pluss at jeg er så hoven og vond av alle andre vondtene... Føler meg ikke veldig sexy når jeg går rundt og vagger som en gås som har driti på seg :p
 
Last edited:
Som regel annenhver dag :D men siste uken har det blitt mye mindre....
 
Et par ganger i uka nå som jeg er gravid.
 
Minst en gang i uken, spesielt nå som jeg er gravid igjen, det er litt turn off men prøver å holde det gående for det da (vi klarte ihvertfall det da jeg var gravid den 1 gangen) Utenom det kan det være flere dager på rad og egentlig generelt bra .. Blir spennende å se hvordan det blir med 2 barn i hus om det fortsatt er like bra etter dette.. Håper det
 
Veldig varierende. Perioder hvor vi har hver dag, og med mye jobb,overtid ,slit og stress så kan det være 2 ganger uka. Men føler vi begge gir beskjed når det er på tide. Så føler ikke vi har mer eller mindre nå enn før.
 
Hverdag :)
 
Stort sett hver helg! Har vært sammen i 10 år, og vi har opplevd tørkeperioder (nesten 2 år uten) og ekstreme perioder (8-10 ganger i uka). Føler vi er inne i en periode uten å gå skikkelig lei nå! :p Men for oss er ikke sex det mest viktige, men hverandres varme og omsorg. En klem er viktigere enn hete kyss, gøyale paraktiviteter hvor vi gjør noe sammen og opplever noe! :) Nå som jeg er gravid er nærhet og sex viktig. :)
 
Mens jeg gikk gravid var det svært labert.. Kanskje en gang i mnd noen ganger lenger, men nå som småen er ute så har det tatt seg skikkelig opp etter vi kom i gang igjen etter fødsel! Er mye oftere enn før jeg ble gravid til og med, hehe :p
 
Back
Topp