Hvor ofte har dere sex?

Har en mann som er på sjøen, men når han er hjemme så blir det sånn ca hver dag :)
 
Ca hver dag eller annenhver dag.. I perioder hvor vi krangler eller er veldig slitne så går det kanskje 2 dager mellom
 
Vi er prøvere, men har sex også når det ikke "er noen vits", altså ikke bare rundt eggløsning. Omtrent annenhver dag hele måneden igjennom :) Synes det høres litt trist ut å være i et forhold hvor sex kun er for babylaging.
 
Heldig for vi begge vil like mye. 2-4x uken.
Nå har vi sex forbud fra legen pga komplikasjoner i graviditeten, men ....... det klarer vi ikkeå overholde.
 
Tja iblant 1-2 ganger i uka, og iblant flere ganger om dagen :p Det varierer veldig
 
Nå som jeg er nygravid og kvalm osv, så blir det veeeldig sjelden. Tror det går sånn 1,5uke imellom :-o Før var det 3-4 ganger i uka, tror jeg.. Veldig frustrerende for oss begge at det har dabbet såpass av..:-(
 
Nå som jeg er høygravid er det et par ganger i uka, ikke alltid så lett med vondter her og der.
 
Interessant tråd :) og fascinerende å se folks ulike svar!
Vi har altfor lite sex. Jeg mår egentlig dårlig over det fordi jeg har bare ikke lyst. Vi har snakket masse om det og prøvd kremer, tilskudd og leker, men ingenting hjelper.
Nå har vi problem med at han OG er litt spesiell, fordi han prøver seg ALDRI på meg, med forklaring at han gjorde det i starten og ble avvist så mange ganger at han ga opp :eek: og jeg merket ikke en eneste av de gangene så vi er litt uenige der :p
I hvert fall så har det blitt sånn at det er jeg som "byr inn" når helst jeg husker på det og det blir nesten litt "bare for å gjøre det". Sånn ca 2-3 ggr i måneden...
 
Vi har hatt sex EN gang etter "lille" ble født for 8måneder siden. Hun våkner ofte om natta og jeg ammer, så han sover på gjesterommet så han får sove i fred. Og om kveldene er vi begge to slitene, han går ofte å legger seg før meg å (er skiftarbeider)... men virker som han ikke orker å prøve en gang lenger, eller at han har mistet lysten:confused: Hadde veldig bra sexliv før jeg ble gravid, i graviditeten gikk det litt i bølgedaler, alt etter formen min. Men burde vel prate med han om det snart, begynner å bli frustrerende :(
 
ALT for sjeldent!
Jeg savner det utrolig fælt. Og jeg er den som har mest lyst av oss to. Jeg orker ikke å bli avvist så jeg prøver meg ikke mere, og nevner det ikke mere heller. Lar det bare gå, og fikser det selv om jeg føler for det. Jeg vil jo mye heller bli tilfredsstilt av mannen. Han får ta initiativ om han noen gang får opp lysten igjen. Det er 2-3 måneder siden i alle fall nå.
Han har fri til helgen, og vi skal kun ha minste hjemme, men jeg holder ikke pusten og forventer sex. Når han en sjelden gang vil så blir det på feil tider som når Lille straks våkner, eller jeg er utslitt...Nå skal det sies at jeg ALLTID blir med om han tilbyr MEN det gir meg ikke noe da. Klarer ikke å komme/nyte noe som helst om jeg forventer å bli forstyrret eller er for trett til skikkelig tenning.

Han legger seg inntil meg på sofaen når vi ser på TV sammen, og han tar hånda mi når vi legger oss sammen. Eller han stryker meg på armen når vi legger oss sammen. Jeg vet han elsker meg, og at det er oss to MEN jeg savner regelmessig sex, og det å føle at jeg tenner han.
Han er ikke en mann som gir komplemanger ( kun når han skulle vinne meg var han raus med dem dessverre).
Stoppet når han fikk meg...
Vi har ei lita, og venter en liten skatt til sammen i aug. Når vi var på sommerferie så hadde vi så mye, og så super sex sammen selv om minsta var med oss hele tiden...Nå er det jo måneder i mellom....
 
2-3 ganger i uken og inni mellom kan det gå litt lenger,hvis vi er slitne og det er mye greier som skjer i hverdagen :)
 
Under svangerskapet var det svært sjeldent, siden jeg tett og slett ikke bare lyst og var veldig plaget med bekkenet :-(
 
Her er det altfor sjeldent for meg.Kansje 2-3 ganger i måneden .Jeg er klar som et egg,mens samboer er litt mer tilbakeholden av seg;) :D
 
Altfor sjeldent?
Jeg har mye mer lyst enn han.. Før var det ca en gang i uka, typ helg. Blir bare mindre og mindre. Vil gjerne mer, har snakket med han om det og han sier det skal bli bedre men han tar ytterst sjeldent initiativ og jeg er lei av å mase.. Siste gangene har det gått nesten måned i mellom..
Han er flink å vise han bryr seg og vet han er glad i meg men skulle ønske vi hadde mer sex..
 
Back
Topp