Hvor ofte går du på vekta?

Ukentlig eller oftere.
 
vi har ikke vekt. Men er jeg på besøk hos noen som har cekt stående framme på badet, så veier jeg meg.
 
Min vekt går aldri tom for strøm, så den virker bestandig:p
Jeg er på vekten ofte, det fordi jeg er redd for å bli for tynn.
 
Har ikke vekt ;-) Sjekker av og til hos venner eller familie bare for moro skyld :) Nysgjerrig på om jeg har kommet meg ned mot startvekta før graviditeten, men det finner jeg vel tidsnok ut :)
 
En gang i uken, har en venninne som gjør det samme, vi motiverer hverandre og prøver å komme litt ned i vekt sammen.
 
Som gravid veier jeg meg 1-2 ggr i uken, ellers var det kanskje 1 gang i måneden eller mindre...
 
Flere ganger pr uke nå som jeg er gravid. Følger med på om det kommer plutselig vann i kroppen.

Bruker og få myyyye vann, og har hatt svangerskapsforgiftning. Så jeg følger med på det.
 
Har ikke vekt i hus så rimelig sjeldent, har veid det samme i 20 år så har rimelig god kontroll på hva jeg veier uten vekt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I følge meg, alt for ofte. Men har en sykdom som har gjort meg veldig undervektig og sliter med å ikke rase ned i vekt så må veie meg annenhver dag og skrive på matloggen til ernæringsfysiologen.

Blæh.

Når/ hvis jeg blir frisk skal den vekta destrueres under en høytidelig seremoni!
 
Flere ganger i uka! Det er dumt, i know.. Men jeg klarer ikke la være!
 
Aldri. Og vekta vår er feil. Men har litt lyst på ny nå for og sjekke hvordan vekta er etter fødsel for 13 dager siden
 
Veier meg jevnlig nå i svangerskapet. .somregel blir det et par ganger ila uka :) Det gjør det sikkert etter fødsel også for å se at jeg går ned i vekt igjen :) Men før det kunne det gå maaange måneder i mellom :)
 
Sist jeg gikk på vekta var nyttårsaften 2014 :p skulle bare se hvor mye av gravid kiloene var vekke. Å alt var borte. Men nå er de kommet på igjen. Pluss litt til :(

Kan ikke ha vekt i hus, blir altfor mye fokus på kg.
 
Back
Topp