Hvor ofte går du på vekta?

caracara

Forumet er livet
Badevekta altså. Noe du drar fram en gang i ny og ne for å se om det er batteri, eller blir den brukt jevnt og trutt?
 
Ukentlig! :) Har lært meg å akseptere at vekta får si som den vil, så lenge jeg gjør det riktige som trengs for kroppen min. Bruker vekta som veiledning! ;)
 
Har ikke hatt batteri i vekta på hundre år, men mannen kjøpte faktisk i dag, så var gøy å se at jeg har gått ned 12 kg siden fødsel for 12 dager siden :)
 
No når eg er med i slankekrigen blir det kvar fredag morgon:)

Samme her;)

Når jeg er ned på vekta jeg vil så vet jeg at jeg blir litt "gal" og går på vekta 1 gang om dagen..
Når vekta blir for høy derimot da slutter jeg :p
 
Aldri, utenom ved kontroller hos jordmor og lege.

Kommer til å sjekke vekten en del etter fødsel. Syns det er interessant å se hvor mye jeg går ned naturlig etter de første ukene.
 
Flere ganger i uka +\-
Må ha kontroll slik at jeg ikke en dag er 10kg+ :p Takket være ammingen går jeg sakte nedover... Det har ikke min kropp vondt av.
 
Ca hver dag. Bryr meg ikke så mye om hva den sier, men liker å følge med. Er overvektig, og prøver å unngå å gå opp for mye i graviditeten. Jeg blir ikke bekymret om jeg går opp, men synes det er greit å ha det litt i bakhodet der jeg sitter på sofaen og spiser snop :p
 
Hver mandag. Holder jo på å slanke meg :p I starten ble jeg litt avhengig og gikk nesten daglig, gjerne to ganger også... MEN nå har jeg fått kontrollen tilbake. 1 gang i uka holder :p
 
Periodevis nå er mange mnd siden og tør ikke å gå på den :p
 
Har ikke vekt , men veier om jeg er på besøk hos noen som har det eks svigerfamilien eller mamma :p
 
Jeg har ikke vekt, veier meg sjelden da jeg ikke ser noen grunn til å gjøre det.
 
Back
Topp