Hvor ofte går dere til kontroll?

Jeg var hos legen og tok prøver i uke 10. Burde egentlig ha kontaktet jordmor for å gi beskjed om at jeg vil ha kontroller der fremover. Har også hatt utredning og oppfølging privat med TUL i uke 6, 8, 10 og 12. Ble henvist videre til sykehuset pga. habituell abort og muligens antifosfolipidsyndrom. Hadde trodd de kom til å følge meg opp, men nei, var ingenting å hente der...
Jeg har heller ikke fått oppfølging av sykehuset etter uke 12. Da er man overlatt fastlege med mulighet for å bli henvist til gynekologisk avdeling ved behov :)
Ble fulgt opp av fertilitetsklinikk ved sykehuset (offentlig) pga leiden mutasjon og habituell abort.
 
Hadde kontroll hos legen i uke 12 for å ta blodprøver og fylle inn skjemaene osv + søke fødeplass. Neste kontroll blir OUL og så en time i uke 24 tror jeg. Følger det som er anbefalingene tror jeg. Man kan be om oftere hvis man ønsker/det er spesielle hensyn.
 
Jeg hadde den «vanlige» med blodprøver hos legen i uke 12, en tlf samtale med jordmor nå i uke 13, nå har jeg ikke noen ny time før oul i uke 18, deretter jordmor i uke 24. Har kontakt med legen over tlf iforbindelse med sykmelding hver mnd da men....
 
Back
Topp