Hvor ofte går dere på kontroll nå på slutten?

Jeg følger helt standard opplegg:
Uke 11 - lege
Uke 18 - oul
Uke 24 - jm
Uke 28 - jm
Uke 32 - jm
Uke 36 - jm
Uke 38 - jm
Uke 40 - jm

Følger også standard opplegg. Har siste time nå den 19.6. Da er jeg i uke 38. Jm har 14 dagers ferie,så hun ville sette opp en time rett etter hun kom tilbake (som vi håper jeg ikke trenger) for en evt overtidskontroll.

Var hos jordmor i går og hun vil ha meg inn på torsdag igjen... Grunnen er ekstremt vond bekken/symfyseløsning som hemmer meg veldig i hverdagen.... :(

Har klart å booke inn mine jordmor besøk nå før termin, og før hun reiser på ferie :)

Skal 15 juni, 25, juni og 8 juli :) forhåpentligvis blir det ikke flere :P men hun reiser på ferie dagen før jeg har termin så jeg har litt noia :O

Jeg går bare til legen jeg da og jeg skal til han i uke 37 men så skal de ha stengt i 3 uker :P så kjenner jeg er litt spent på hvor jeg skal på kontroll da haha :P

Jeg går bare til legen jeg da og jeg skal til han i uke 37 men så skal de ha stengt i 3 uker :P så kjenner jeg er litt spent på hvor jeg skal på kontroll da haha :P

Her på helsestasjonen blir det to jordmødre, men hvis jeg må på flere kontroller får jeg ikke hun jeg har gått til :P
Å legen min (som jeg aldri har møtt) er på ferie hoho.

Her på helsestasjonen blir det to jordmødre, men hvis jeg må på flere kontroller får jeg ikke hun jeg har gått til :P
Å legen min (som jeg aldri har møtt) er på ferie hoho.

Jeg har ikke noen jm jeg da siden jeg har valgt å bare gå til lege :P jaja blir spennende å høre hvem jeg skal gå til når legen har ferie :P

Back
Topp