Hvor ofte er dere sosiale med venner?

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er dere flinke til å finne på ting med venner etter at dere fikk barn? :)

Skal inrømme at jeg ikke har vært så flink :p
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har en del venner som ikke har barn. Føler av og til at de ikke skjønner at jeg har en liten en jeg må ta meg av og anpasse meg etter.

Selvsagt kan jo samboer ta henne på ettermiddagen og kveldene så jeg får gått ut, men da er jeg ofte så sliten at jeg ikke orker noe :p

Derfor syns jeg av og til at det er enklere å finne på ting med de vennene som kanskje har barn.

Hvordan er det hos dere??
 
Her har egentlig alle vennene våre barn, så det blir ofte til at vi ses med barna! Men gjengen er også flinke til å ha noen fester uten barn, eller finne på aktiviteter to lørdager i året :)
 
Jeg har lite venner og bare et par som bor slik at jeg kan møte de oftere. Men vi har alle barn, demmes større enn lillebror så de jobber. Hu ene jobber natt/turnus og hu andre 100% dagtid. Så er det jo aktiviteter med barna og div annet som skjer så vanskelig å treffes så ofte. Men kunne hvert flinkere til å tatt kontakt om ikke annet.

Ellers så hender det at ei venninne kommer på besøk, hu er barnløs men jobber i butikk og derfor variable tider og bor ca 1,5 time unna. Resten bor så langt unna at vi sees bare noen få ganger iløpet av året..
 
Her har jeg kun en bestevennine.. Finner på noe av å til med henne men ikke festing ... Er egentlig ferdig med slikt så jeg har sakt nei til fest :) skulle kanskje ha utvidet omgangskretsen men vet ikke helt om jeg har lyst ved tanke på at jeg har problemer med å stole på folk :p
 
Veldig sjelden egentlig. Av og til tar jeg med lillebror til ei venninne på dagtid. Stort sett pusler vi rundt her hjemme. Har ei venninne som har et barn som er på alder med min eldste, henne treffer jeg av og til, eller alt for sjelden egentlig. Tror jeg er sosial 1 gang i mnd kanskje. :)
 
Her har jeg kun en bestevennine.. Finner på noe av å til med henne men ikke festing ... Er egentlig ferdig med slikt så jeg har sakt nei til fest :) skulle kanskje ha utvidet omgangskretsen men vet ikke helt om jeg har lyst ved tanke på at jeg har problemer med å stole på folk :p
Kjenner til den med å stole på folk :) man vil ikke gå i samme fella igjen.

Jeg tror jeg er sosial med venner kanskje 1-2 ganger i mnd :eek:
 
Vi møter venner ca 2 ganger i uken.
Mine beste venninner har flyttet mange timer unna, så det er ikke så ofte jeg får sett hun som heller prioriterer å dra til kjæresten enn å komme hjem, men hun andre treffer jeg ofte :)
Vi har også to vennepar som har babyer født på samme tid som gutten vår, så de treffer vi veldig ofte :)
Det er så gøy å se hvor jevne de er i utviklingen :D
 
Bestevenninna mi ser jeg ofte, vi drar på trening sammen eller besøker hverandre. Hun har også barn, men jenta hennes er 3 år :) hun studerer igjennom nett så har masse ledig tid på dagen, det er kos. De fleste nære av meg har barn selv, men har også mange venner uten barn, og ser de litt nå og da, de vil gjerne komme å se snuppa eller gjøre noe annet. Har også vært ute på fest med vennegjengen min 2 ganger, det er så kos! Der er vi en god blanding av jenter med barn og jenter uten :)
 
Er ofte sosial, men helst med de vennene som har barn. Er ikke så mange igjen av de uten egentlig..
Har også barselgruppe ca en gang i uka :)
Sånn "alene-sosial" har jeg vel ikke vært i det hele tatt etter at mini kom..han er med overalt. På tide å komme seg ut litt alene snart kjenner jeg :p
 
Back
Topp