Vasker håret hver 2. Dag eller 3 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må være skikkelig ekkel, for jeg dusjer hverken hver dag eller annenhver dag med mindre jeg har vært på trening selvsagt, eller gjort noe som gjør at jeg føler meg skitten. Ellers dusjer jeg nok hver 3 dag. Jeg har mye verk i leddene mine, og da kan jeg dusje om morgenen om det er fryktelig ille, men da vasker jeg ikke håret, og bruker ikke såpe -bare holder dusjen på håndleddene og nakken.
Enig med deg!Jeg må være skikkelig ekkel, for jeg dusjer hverken hver dag eller annenhver dag med mindre jeg har vært på trening selvsagt, eller gjort noe som gjør at jeg føler meg skitten. Ellers dusjer jeg nok hver 3 dag. Jeg har mye verk i leddene mine, og da kan jeg dusje om morgenen om det er fryktelig ille, men da vasker jeg ikke håret, og bruker ikke såpe -bare holder dusjen på håndleddene og nakken.
Gjør du noe spesielt ved hårvask for at det holder seg så lenge? Mitt hår blir fett om jeg ikke vasker det hvertfall annenhver dag.Dusjer stort sett hver dag når jeg skal på jobb, er jeg bare hjemme så er det ikke alltid jeg gidder. Vasker håret etter 7-10 dager så ca...
Gjør du noe spesielt ved hårvask for at det holder seg så lenge? Mitt hår blir fett om jeg ikke vasker det hvertfall annenhver dag.
Samme herDusjer hver dag og vasker håret annenhver dag![]()