Hvor ofte ammer dere?

En tråd i 'August 2020' startet av marihøna82, 13 Aug 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Snorkfrøkna_90 Elsker forumet Mailykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Omtrent hver andre time. Noen ganger går det tre timer, men ikke mer for det klarer ikke puppene å vente på:hilarious:Skikkelig sovebaby vi har fått, så må mange ganger vekke henne når det er ammetid.

2. Tufso86 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Tipper det i snitt er ca 3 timer mellom hver amming, på natt er det av og til oftere, og av og til litt sjeldnere. Han er bare 6 dager ☺️

3. babydrømmer87 Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Her føler jeg gutten er på puppen hele tiden, halvsover ofte ved puppen, prøver å legge ned, men da våkner han igjen og vil ha mer :hilarious: 13 dager. Han dier som regel to ganger om natta, men på ettermiddag og kveld går det i ett, føler jeg.

Ammingen her startet ikke bra, fikk blemmer på begge brystknoppene på barsel, så måtte pumpe og koppmate. Nå er høyre pupp bra, vi har fått etablert et godt sugetak der, men venstre er et herk. Mye smerter og må pumpe jevnlig, prøver å amme på den siden, men brystknoppen er annerledes og mer klønete å få tak på, så får ikke noe godt sugetak. Håper det blir bedre etterhvert :hungover:

4. Tinúviel Betatt av forumet

Ammer så og si hele tiden når ho er våken. Pause når ho sover, og det er ofte det også. 2 uker gammel. På kvelden før ho legger seg for natta presser ho i seg en 10 retters kveldsmat for å holde ut natta :hilarious: Gjetter at vi ammer 2-3 ganger på natta. Fri bar og samsoving, så ikke alt jeg får med meg :rolleyes:

5. marihøna82 Andre møte med forumet

6. Felixabu Første møte med forumet

Hei damer og forhåpentligvis herre :) Min kone har nylig født, og før graviditeten brukte hun CBD-olje til leddene. Synes du det er ok å begynne å bruke dette mens du ammer?

Del denne siden