Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar greit å forhøre seg om man er helt urimelig... Var 37 fullgåtte på fredag og i går tok han og kameraten frem vodkaflaska.
Et par øl til maten hadde stillt seg annerledes syns i hvertfall jeg...
Dissa hersens ''kameratene''... Blir så provosert over hvordan enkelte overkjører andre og ikke klarer å tenke seg om eller å ta hensyn til at noen faktisk har forpliktelser og kanskje andre forventninger enn en selv!
Min mann drikker lite nå om dagen, i helgen er han borte pga jobb så da legger jeg meg ikke borti i det men som jeg har sagt er det fryktelig dumt at han ''sliter'' seg ut på alkohol når han nå han sjansen til å roe ned litt på kvelden nå som han har barnefri fra jenta vår. Hjemme drikker han lite og ingenting og den 29 juni skal jeg arrangere et lite 30 årslag for han. Da har jeg satt grensa ved en pils. Jeg vet det er kjedelig men det er knappe 2 uker fra termin og det er ikke verdt det å i verste fall gå glipp av sønnens fødsel for en liten fest med kompiser.
Jeg har imidlertidig sagt strengt i fra til kompisene jeg har invitert og det virker som de har forståelse - selv kommer jeg nok til å minne dem på det en gang eller 3.
Har også lagt opp sånn at minst 1 av dem må kjøre så det og blir nok en bremser - lurt tror jeg i følge min egen erfaring.
Ja dissa kameratene.. Hehe.. Er ikke alle som har barn selv og da er det fort gjort å ta litt lite hensyn..
Jeg vil jo absolutt ikke være urimelig mot han men båre jeg jo 37+ 2 i dag, og man vet jo aldri.
Har ikke noe å gå etter i forhold til de to andre fødsler heller da de var igangsatt pga SF..
Snakket med han i dag og han sa det var siste gang før lille kommer. Så da får vi se jeg har klart meg helt fint uten alkohol i mange mnd, så må nesten tro og håpe han klarer seg i 3 uker
Her i huset har mannen allerede fått alko-stopp... Men førstemann kom 37+1, så jeg tør ikke ta noen sjanser. I tillegg regner de med styrtfødsel denne gangen også, så vi har bare akkurat den tiden vi trenger for å komme fram til sykehus i tide...