Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange er de i klassen?Bruker ikke 1000 kr en gang på barnebursdag. Mye mulig jeg holder det på rundt 500 kr gitt når jeg tenker kjapt.
Her hadde vi bursdag på lekeland i fjor, det koatet over to tusenTror det har blitt brukt ca 500-600,- på bursdag tidligere. I år blir det nok lekeland bursdag på eldste, men de er kun 9 jenter i klassen og regningen skal deles på meg og faren hennes.
Hvor mange er de i klassen?
Bare nat , drikkr, kake, tallerkner og kopper bruker vi minst 1000 kr på.
Jo større barn jo mer bruker vi
Ene er 9 stk i klassen. Andre er 14 stk i klassen. Kun jenter.Hvor mange er de i klassen?
Gjør sikkert detJeg må svare for meg selv ass, men i klassen til datteren min har de 29 elever. Vi inviterte alle til niårsdagen og det kom på i underkant av 600 og vi hadde mat igjen. Kjøper ikke kopper og papp da. Syns det er så ille å kaste så mye. Sparer kanskje litt der?
Ok vi har 24 stk i klassen og ca 20 på fotballlagetEne er 9 stk i klassen. Andre er 14 stk i klassen. Kun jenter.
Har bare funnet ut at alt jeg normalt gjør er ikke vits. Så har rett og slett kutta ut litt daOg det funker veldig godt her
Litt forskjell det da [emoji14] haha Så ikke rart det blir dyrere da gittOk vi har 24 stk i klassen og ca 20 på fotballlaget
Hvor mange er de i klassen?
NettopHer har også kostnadene økt i takt med alder, blir fort like dyrt med hjemmebursdag som en innleid bursdag på trampolineparl eller lignende[emoji5]
Her hadde vi bursdag på lekeland i fjor, det koatet over to tusen