Hvor myr kan dere bruke på en barnebursdag?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Vi vurderer å leie inn fotbslldart i år , det koster 2000 så tenker vi må bruke det i begge barnebursdagene vi skal ha
Har det på skolen og fotballanlegget
Så kommer mat og drikke i tillegg

Her er det "minst mulig" som gjelder. Hadde ikke brukt flere tusen på en barnebursdag...

Bruker ikke 1000 kr en gang på barnebursdag. Mye mulig jeg holder det på rundt 500 kr gitt når jeg tenker kjapt.

Brukte vel rundt 500 når lillebror skulle ha. Pølsehorn, hjemmelaget kake med pynt og litt ballonger + pynt.

Tror det har blitt brukt ca 500-600,- på bursdag tidligere. I år blir det nok lekeland bursdag på eldste, men de er kun 9 jenter i klassen og regningen skal deles på meg og faren hennes.

Bruker ikke 1000 kr en gang på barnebursdag. Mye mulig jeg holder det på rundt 500 kr gitt når jeg tenker kjapt.
Hvor mange er de i klassen?
Bare nat , drikkr, kake, tallerkner og kopper bruker vi minst 1000 kr på.
Jo større barn jo mer bruker vi

Tror det har blitt brukt ca 500-600,- på bursdag tidligere. I år blir det nok lekeland bursdag på eldste, men de er kun 9 jenter i klassen og regningen skal deles på meg og faren hennes.
Her hadde vi bursdag på lekeland i fjor, det koatet over to tusen

Jeg må svare for meg selv ass, men i klassen til datteren min har de 29 elever. Vi inviterte alle til niårsdagen og det kom på i underkant av 600 og vi hadde mat igjen. Kjøper ikke kopper og papp da. Syns det er så ille å kaste så mye. Sparer kanskje litt der?

Ene er 9 stk i klassen. Andre er 14 stk i klassen. Kun jenter.

Har bare funnet ut at alt jeg normalt gjør er ikke vits. Så har rett og slett kutta ut litt da :) Og det funker veldig godt her

Jeg må svare for meg selv ass, men i klassen til datteren min har de 29 elever. Vi inviterte alle til niårsdagen og det kom på i underkant av 600 og vi hadde mat igjen. Kjøper ikke kopper og papp da. Syns det er så ille å kaste så mye. Sparer kanskje litt der?
Gjør sikkert det
Jeg er opptatt av detaljer og har alltid tema så går nok litt ekstra der

Ene er 9 stk i klassen. Andre er 14 stk i klassen. Kun jenter.

Har bare funnet ut at alt jeg normalt gjør er ikke vits. Så har rett og slett kutta ut litt da :) Og det funker veldig godt her
Ok vi har 24 stk i klassen og ca 20 på fotballlaget

Spørs hva frøkna vil, vi har hatt i stallen, det kom på 3500,- så har vi hatt på lekeland, kom på ca 2500,- vi har hatt hjemmebursdag med div leker og aktiviteter som endte på 2-3000 pga innkjøp og vi har hatt "enkel" hjemme bursdag til 500kr, så spøra veldig hva man selv ønsker tenker jeg! De gangene det har blitt dyr bursdag har hun fått valget om at det inngår i gaven hennes eller så må vi gjøre noe annet[emoji5]

Her har også kostnadene økt i takt med alder, blir fort like dyrt med hjemmebursdag som en innleid bursdag på trampolineparl eller lignende[emoji5]

Synes ikke man skal bruke så mye men vi har jo kjøpt inn tallerkener, ballonger osv. Brus og godteri og pølser er ikke gratis. Hadde synes det var verdt det å betale litt for lekeland, men det er en time unna så det går ikke:p

Back
Topp