Hvor mye ...

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Sover dere søte små ila dagen?
Evt hvordan ser dagen deres ut?

Mi blir 8 uker på fredag. Hun har de siste ukene sovet mindre og mindre på dagen. Har hatt dager hvor hun bare har sovet ett par timer tilsammen. Ik!

Min på 7 uker sover ca til halv 11 på morgenen noen ganger har han en liten våkenperiode mellom der.
Så er han våken 1 time eller noe før han tar en liten siesta. Men han har ikke noe fast på dagtid. Noen dager mye andre dager bare noen korte

Sover til 11-12 og er så våken ca 2 timer. Etter det er søvnen mer urutinerte helt frem til ca 4 om morgenen. Da sover han igjen perioder på 4 timer ca. :)

Her skifter det endel, men gjerne våken en liten time rundt halv ni om morgenen. Men i dag var han oppe fra halv ni til nesten ett! Litt pes. Skulle ha gjester.. Så er han våken og sover hver annen time frem til legging.

Last edited:
Jeg vet ikke :p føler meg alene om å ikke vite sånt. Her går alt inn i hverandre.

Jeg vet ikke :p føler meg alene om å ikke vite sånt. Her går alt inn i hverandre.

Jeg har heller ingen anelse. Vi har ingen fast rutine enda. Noen dager havner vi på soverommet kl 21. For to dager siden ble klokka så mye som 3. Det kommer mye an på hvor lenge mini sover av gangen. Vi var ikke klare for soverommet kl halv ni for to dager siden, og deretter sov mini 5 timer hos pappaen på stua...

Mengden søvn kommer mye an på hvor urolig han er etter amming - hvor lang tid det tar å roe ham eller hvor mange forsøk på å legge ham ned som må til. Foreløpig er det nok nærmere 12 enn 18 timer, skulle gjerne klart å roe ham raskere.

Back
Topp