Hvor mye vekt?

gått opp 5 kg 13+5 :(

Livredd, for er ganske stor fra før... så må høre med JM hvordan jeg ikke legger på meg mer ikke mye hvertfall :(
Så lenge du spiser normalt og holder deg unna brus og godteri skal du ikke bekymre deg for vekta. Noen går opp mye og noen går opp lite. Du skal ikke slanke deg i svangerskapet, men normal trening eller mosjonering er tipp topp. Altså, bare du beveger deg litt hver dag, så er det supert. Du trenger ikke være livredd, men snakk med jordmor om du føler for det. Derfor vi har dem...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

16+4 og -4,5 kilo. Gikk ned 6 kilo de første ukene og har fortsatt ikke gått de opp igjen. Veldig greit for meg, men vil gjerne få litt matlyst igjen(sulten hele tiden men smaker ikke godt med mat)

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

14+5. 0,5 kilo. Mennjeg har mistet masse muskelmasse, så har på sett og vis lagt på meg

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

- 2 kg på forrige kontroll som da var 13+3. Jeg er nå 14+0, men tror ikke jeg har lagt på meg... heller gått mer ned. Matlysten er ikke på topp for tiden.

14+5 og fortsatt på startvekt. Magen syns heller ikke så veldig...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Uke 17, gått opp 4-5 kg allerede. Litt rart å se at vekten stiger, føler ikke jeg spiser mer enn normalt, men har beveget meg mindre. Jeg må minne meg selv på at det er en fin grunn til vektøkningen, og passe på at jeg ikke går opp alt for mye ;p

17+4 i dag og pluss 5.5-6 kg, men akkurat hjemme fra en uke med fråtseri :D så regner med 1 kg forsvinner igjen i løpet av de neste dagene....

Er i uke 15+2, gått ned 1,5 til nå pga kvalme, men har litt å ta av;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er 12 uker og har ikke gått verken opp eller ned. Syns det er litt merkligt mtp at appetitten har økt mye og magen begynner å bule. Er også veldig oppblåst, men det har altså ikkje slått ut på vekta, enn så lenge ;) ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er så vanskelig å si, for vekta varierer veldig. I starten varierte den med innenfor 2 kg, men jeg har gått opp 3-4 kg. 17+5.

16+4 og ikke gått opp ett gram :) Sist svangerskap gikk jeg opp nok for to svangerskap, så håper kroppen er på mitt lag denne gang :)

Sent from my iPad using BV Forum

14 + 1 og har ikke gått opp No :) med første gikk jeg opp 12 kg og andre 14. Men det er jo helt innenfor normalen og jeg raste ned ut vekt etter noen uker med amming og gå turer :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp