Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er demotiverende egentligSamme her
❤Johannes Emìl 25.04.13❤
310 000 i året som ufaglært lærer.
Elsker å jobbe som jeg gjør, men klart er det det når lønna er så lav. Tjener litt bedre i årslønn etter jeg har tatt videreutdanning daDet er demotiverende egentlig
Sendt fra iphone via bv forums app
Ja, det er klartElsker å jobbe som jeg gjør, men klart er det det når lønna er så lav. Tjener litt bedre i årslønn etter jeg har tatt videreutdanning da
❤Johannes Emìl 25.04.13❤
Ja, det er klartjeg elsker jobben min jeg å, men blir litt lei når lønnslippen kommer...
Spennedevidreutdanning i hva?
Vil gjerne gå videre selv![]()
DET! Er noe jeg alltid har sagt at jeg vil jobbe innenenfor og vite mer om!Skjønner den
Psykiatri. Veldig spennende og lærerikt ! Angrer absolutt ikke at jeg tok det. Vel verdt detOm man er interessert i det da, så klart
❤Johannes Emìl 25.04.13❤
Jobber hen du da ?DET! Er noe jeg alltid har sagt at jeg vil jobbe innenenfor og vite mer om!
Men psykiatri er lite "nødvendig" ( om du skjønner) i den jobben jeg har nå, og vil ikke bytte.. Jobbe på psykiatrisk avdeling er vel typ drømmejobben..
Nå jobber jeg i en Pu bolig, bolig for funksjonshemmede uten språk og ikke med så mye kroppsspråk heller..Jobber hen du da ?![]()
Jobber selv på sykehjem på korttidsavd. Er ikke så mye psykiatri som kommer inn dørene, men det hender.
Personer med psykiske lidelser er det mange av i forskjellige grader, og det er noe som aldri kommer til å forsvinne, men heller kanskje bli mer av.
Det er bare å hyve seg på videreutdanning innen det om du er interessert. Som sagt, - vel verdt det !
❤Johannes Emìl 25.04.13❤
Fagskole, deltid. 1 gang i uka i 2 år med 10 ukers praksisNå jobber jeg i en Pu bolig, bolig for funksjonshemmede uten språk og ikke med så mye kroppsspråk heller..
Hvordan gikk du videre ? Høyskole? Kveldsskole? Hvor mange år?gjerne fortell litt
![]()
SpennendeFagskole, deltid. 1 gang i uka i 2 år med 10 ukers praksisHøres lenge ut, men det gikk ganske fort. Eksamensoppgave og muntlig til slutt
![]()
Jobbet med forskjellige oppgaver gjennom åra både i gruppe og individuelt.
❤Johannes Emìl 25.04.13❤
Ca. 420 000.
Førstekonsulent i staten, ca. 10 års ansiennitet.
Ca.380000,-. Jobber som ass.butikksjef i en dagligvareforretning.
Føler jeg tener litt for lite i hensyn til stillingen min og endel ulønnet ekstratimer......har tenkt å snart prøve meg på lønnsforhandlinger med sjefen min.
Noen andre som jobber som dette?
Hva gjør du i jobben din da? Vil selv ha jobb i staten![]()