Hvor mye tjener du?

Student, får 90.000kr i året i studielån.

310 000 i året som ufaglært lærer.

310 000 i året som ufaglært lærer.

Kan jeg få spørre om hva du har av utdannelse? Og hvordan du gikk frem?
Jeg vurdere nemlig å søke meg inn i skolen, men syns det er litt vanskelig og ettersom jeg ikke har noen fag innen yrket. Har en bachelorgrad i en helt annen bransje.

Elsker å jobbe som jeg gjør, men klart er det det når lønna er så lav. Tjener litt bedre i årslønn etter jeg har tatt videreutdanning da :)

❤Johannes Emìl 25.04.13❤
Ja, det er klart :) jeg elsker jobben min jeg å, men blir litt lei når lønnslippen kommer...
Spennede :) vidreutdanning i hva?
Vil gjerne gå videre selv :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Ja, det er klart :) jeg elsker jobben min jeg å, men blir litt lei når lønnslippen kommer...
Spennede :) vidreutdanning i hva?
Vil gjerne gå videre selv :)

Skjønner den :(
Psykiatri. Veldig spennende og lærerikt ! Angrer absolutt ikke at jeg tok det. Vel verdt det :) Om man er interessert i det da, så klart :p

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Skjønner den :(
Psykiatri. Veldig spennende og lærerikt ! Angrer absolutt ikke at jeg tok det. Vel verdt det :) Om man er interessert i det da, så klart :p

❤Johannes Emìl 25.04.13❤
DET! Er noe jeg alltid har sagt at jeg vil jobbe innenenfor og vite mer om!
Men psykiatri er lite "nødvendig" ( om du skjønner) i den jobben jeg har nå, og vil ikke bytte.. Jobbe på psykiatrisk avdeling er vel typ drømmejobben.. :)

DET! Er noe jeg alltid har sagt at jeg vil jobbe innenenfor og vite mer om!
Men psykiatri er lite "nødvendig" ( om du skjønner) i den jobben jeg har nå, og vil ikke bytte.. Jobbe på psykiatrisk avdeling er vel typ drømmejobben.. :)

Jobber hen du da ? :)

Jobber selv på sykehjem på korttidsavd. Er ikke så mye psykiatri som kommer inn dørene, men det hender.

Personer med psykiske lidelser er det mange av i forskjellige grader, og det er noe som aldri kommer til å forsvinne, men heller kanskje bli mer av.

Det er bare å hyve seg på videreutdanning innen det om du er interessert. Som sagt, - vel verdt det ! :)

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Jobber hen du da ? :)

Jobber selv på sykehjem på korttidsavd. Er ikke så mye psykiatri som kommer inn dørene, men det hender.

Personer med psykiske lidelser er det mange av i forskjellige grader, og det er noe som aldri kommer til å forsvinne, men heller kanskje bli mer av.

Det er bare å hyve seg på videreutdanning innen det om du er interessert. Som sagt, - vel verdt det ! :)

❤Johannes Emìl 25.04.13❤
Nå jobber jeg i en Pu bolig, bolig for funksjonshemmede uten språk og ikke med så mye kroppsspråk heller..
Hvordan gikk du videre ? Høyskole? Kveldsskole? Hvor mange år? :) gjerne fortell litt :) :)

Nå jobber jeg i en Pu bolig, bolig for funksjonshemmede uten språk og ikke med så mye kroppsspråk heller..
Hvordan gikk du videre ? Høyskole? Kveldsskole? Hvor mange år? :) gjerne fortell litt :) :)

Fagskole, deltid. 1 gang i uka i 2 år med 10 ukers praksis :) Høres lenge ut, men det gikk ganske fort. Eksamensoppgave og muntlig til slutt :)

Jobbet med forskjellige oppgaver gjennom åra både i gruppe og individuelt.

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Fagskole, deltid. 1 gang i uka i 2 år med 10 ukers praksis :) Høres lenge ut, men det gikk ganske fort. Eksamensoppgave og muntlig til slutt :)

Jobbet med forskjellige oppgaver gjennom åra både i gruppe og individuelt.

❤Johannes Emìl 25.04.13❤
Spennende :) takk for info :) :)

450000 som leder i kommune. Går ned til 405000 som pedleder etter jul. Frivillig, angrer ikke så langt :-)

Ca.380000,-. Jobber som ass.butikksjef i en dagligvareforretning.
Føler jeg tener litt for lite i hensyn til stillingen min og endel ulønnet ekstratimer......har tenkt å snart prøve meg på lønnsforhandlinger med sjefen min.
Noen andre som jobber som dette?

Jeg tjener ingenting nå, egentlig. Studerer fulltid.
Men startlønna for utdannede lærere er vel omtrent 380 000, som jeg vil tjene snart. Gleder meg til å få penger inn og ikke bare penger ut...

Ca.380000,-. Jobber som ass.butikksjef i en dagligvareforretning.
Føler jeg tener litt for lite i hensyn til stillingen min og endel ulønnet ekstratimer......har tenkt å snart prøve meg på lønnsforhandlinger med sjefen min.
Noen andre som jobber som dette?

Jeg jobber som nestkommanderende, men det er det samme. Jeg hae 60 000 mindre enn deg, og jeg jobber mye ulønnet hver mnd. Synes ikke 380 000 er dårlig.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp